1. خانه
  2. اخبار
  3. نگارخانه چیلیک، میزبان عکس های « گروه ۱۴ »

نگارخانه چیلیک، میزبان عکس های « گروه ۱۴ »

بیست و چهارمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس درنگارخانه چیلیک به نمایش آثار عکاسان " گروه ۱۴ " اختصاص یافت.

نمایشگاه " گروه ۱۴" شامل ۵۰ قطعه عکس از ۱۴ عکاس ایرانی است که در طی سال های ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ میلادی مورد نظر داوران مسابقه های عکاسی در عرصه ی بین المللی قرار گرفته و منتخب راهیابی به بخش نمایشگاه فستیوال ها بوده است.

علی رضا عطاریانی مسئول گردآوری آثار این نمایشگاه در گفتگو با واحد خبر "پایگاه عکس چیلیک" هدف از برگزاری این نمایشگاه را بروز دوباره آثار شاخص هنرمندان عکاس ایرانی در عرصه بین الملل اعلام کرد.

وی با توجه به مسئولیت خود در بخش عکس حوزه هنری، از توان عکاسان کشور یاد کرد و افزود: حرکت هایی از این دست می بایست، با انجام حمایت هایی گسترده تر و عالی انجام شود تا نسل جوان از مشق هایی تصویری بتواند سرمشقی هویت ساز و متعالی استخراج کند تا راه برای نقد و تحلیل آثار منتخب در عرصه های جهانی باز شود.

اسامی عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه به این ترتیب است:
علی رضا عطاریانی، قدیر وقاری شورجه، رضا جلالی، اکبر سفری مقدم، علی سامعی،محمدصادق یارحمیدی، سعید ربیع زاده، مجید فکری،الهام شفیعی، حسین کامشاد، حامد نیرومند قوچانی، عاطفه شیرنگی، داریوش اورانوس بخت، کلثوم ریاحی.

نمایشگاه عکس "گروه ۱۴" عصر امروز – پنجشنبه ۱۵ مرداد – افتتاح شده و علاقمندان می توانند جهت دیدار آثار این نمایشگاه به نشانی:www.ChiilickGallery.com مراجعه نمایند.

لازم به یادآوری است که آرشیو نگارخانه تا به حال پذیرای آثار بیش از سیصد نفر از عکاسان ایرانی بوده است که از آن جمله می توان به هنرمندانی چون:امیرعلی جوادیان،کوروش امام، حسین بهرامی، اباصلت بیات، منصوره معتمدی، ساسان مویدی اشاره کرد.

دوره بعدی نمایشگاه نگارخانه چیلیک به نمایش عکس هایی از "مهدی قلی پور" با عنوان "گذرگاه پرندگان" اختصاص دارد که عکس هایی از طبیعت و حیات وحش ساحلی شمال ایران را به نمایش می گذارد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست