1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان اولین جشنواره سراسری عکس حوزه هنری استان مرکزی آغاز شد

فراخوان اولین جشنواره سراسری عکس حوزه هنری استان مرکزی آغاز شد

مدیر حوزه هنری استان مرکزی از فراخوان اولین جشنواره سراسری عکس با موضوع " گرانتر از طلا" توسط این حوزه خبر داد.

" سینا دلشادی" روز شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: این جشنواره با هدف نگاه خلاق و جستجوگرانه به موضوع زمان در محوزهای زمان – سرمایه انسان ، زمان -فاصله ایست میان تولد تا مرگ ، زمان – اعتدال و برنامه ریزی ، زمان و بطلالت ، زمان و مدیریت و زمان مرز بین واقعیت تا رویا برگزار می شود.
وی ادامه داد: هنرمندان می تواند آثار تکی خود را شامل هفت عکس و مجموعه شامل سه تا هفت عکس بر روی لوح فشرده با قدرت تفکیک dpi300و حدقل با عرض بیست سانتی متر به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: هنرمندان و علاقمندان می توانند آثار خود را تا سی ام آبان ماه امسال به آدرس اراک – انتهای خیابان قائم مقام فراهانی – میدان ساعت – حوزه هنری استان مرکزی – دبیرخانه اولین جشنواره سراسری عکس گرانتر از طلا ارسال کنند.
دلشادی گفت: همچنین علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۰ و ۲۲۷۰۹۱۹-۰۸۶۱ تماس بگیرند.
وی گفت: این جشنواره نفرات برتر ندارد و همه افرادی که آثارآنان به جشنواره پذیرفته شود علاوه بر اهدا لوح سپاس و کتاب جشنواره ، به ازای هر تک عکس ۷۰۰ هزار ریال و برای هر مجموعه عکس یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی پرداخته خواهد شد.
وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره که با همکاری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار می شود، در نیمه اول آذرماه امسال داوری خواهد شد و در نیمه دوم نیز نمایشگاه در اراک برپا خواهد شد.ک/۳

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست