1. خانه
  2. اخبار
  3. فراخوان اولین جشنواره مطبوعات کردستان منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره مطبوعات کردستان منتشر شد

فراخوان اولین جشنواره مطبوعات استان کردستان که قرار است همزمان با روز خبرنگار برگزار شود، منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر در سنندج، مدیر خانه مطبوعات استان کردستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: اولین جشنواره مطبوعات استان کردستان با هدف معرفی فعالان خبری و رسانه ای در سال گذشته و ایجاد رقابت فرهنگی میان اهالی مطبوعات استان، همزمان با روز خبرنگار در ۱۷ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

سید محمد لطیف حسینی نسب افزود: این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود که بخش اصلی شامل حوزه های سرمقاله و یادداشت، مقاله، گزارش، خبر، مصاحبه، صحفه آرایی و عکس خبری است.

وی با اشاره به بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان کردستان خاطرنشان کرد: بخش ویژه مربوط به مطالب منتشر شده در خبرگزاری ها و نشریات محلی و سراسری در مورد سال اصلاح الگوی مصرف می باشد.

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان تجلیل از روابط عمومی های برتر ادارات و سازمانهای دولتی و برپایی نمایشگاه از آثار راه یافته به بخش مسابقه جشنواره را از جمله دیگر برنامه های جنبی اولین جشنواره مطبوعات استان کردستان ذکر کرد.

حسینی نسب یادآور شد: آثار راه یافته به جشنواره باید در یکی از نشریات سراسری، محلی و یا خبرگزاری های کشوری در فاصله زمانی اول فروردین ماه سال ۸۸ تا ۱۵ خرداد ماه سال ۸۹ به چاپ رسیده باشند.

وی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان کردستان را پایان خردادماه سال جاری ذکر کرد و افزود: به نفرات اول تا سوم هر بخش جوایز ارزنده نقدی به همراه لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست