1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان دومین نمایشواره عکس صبا در تهران و کرمان

فراخوان دومین نمایشواره عکس صبا در تهران و کرمان

مظفر طاهری از عکاسان شناخته شده و صاحب کسوت خطّه‌ی استان کرمان که چند سالی است در تهران استقرار یافته پیدا کرده، همچنان به دیار کریمان وفادار بوده و با ارسال متنی برای همکاران اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک از تمامی هنرجویان و دانشجویان خود دعوت به همکاری و حضور کرده است.
در متن دریافتی از مظفر طاهری این عکاس کرمانی که صاحب تالیفاتی چون: کرمان و انقلاب اسلامی به روایت تصویر و ناموران کرمان است و به جناب عکاسباشی ملقب بوده، آمده است: 

                      فراخوان دومین نمایشواره عکس صبا در تهران و کرمان

        نمایشگاه عکس دانشجویان دانشکده هنر و معماری صبا، دانشگاه شهیدباهنرکرمان (از ورودی ۱۳۷۷ به بعد) که با مظفّر طاهری کلاس داشته‌اند

                                                   با کیوریتوری مظفّر طاهری

      آنچه مسلم است، دوران آموزش دانشگاهی در رشته‌های هنر در پرورش و استعداد‌یابی دانشجویان موثر است و مسیر آینده، شغل و نحوه زندگی دانشجو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. در این مسیر «معلم» بعنوان یک همراه و ناظر رشد و تعالی دانشجو آرزو دارد که با صرف وقت و انرژی که از خود بروز میدهد، دانشجویانی را تربیت کند که در آینده باعث افتخار سرزمین خود گشته تا «معلم» از این صرف انرژی و تجربه مفتخر باشد که افرادی را به جامعه تحویل داده که تاثیر گذار بوده و هستند.

    به همین دلیل در نظر دارم که با برگزاری نمایشگاه گروهی این عزیزان، یاد و خاطره چندصدساعت باهم بودن، ازهم آموختن و نتیجه این دوران را بر دیوار نمایشگاهی در تهران و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان ببینیم تا بار دیگر دور هم آییم و از تجربیات جدید هنری با هم گفتمان کنیم.
 لذا از همه دانشجویانی که در این بازه زمانی با هم در یک کلاس درس بودیم، انتظار همکاری و همراهی برپایی این «دورهمی هنری» دارم.

مظفر طاهری/فراخوان دومین نمایشواره عکس صبا در تهران و کرمان

   شرایط:

  • این نمایشگاه صرفا مختص دانشجویان دانشکده هنرومعماری صبا، دانشگاه شهیدباهنر کرمان است که در این دوران با مظفّر طاهری کلاس داشته‌اند، خواهد بود.
  • عکسهای نمایشگاه از بین عکسهایی که در طول کلاس عکاسی و در زمان تدریس مظفّر طاهری گرفته شده انتخاب خواهد شد.
  • متقاضیان تا تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ وقت دارند که عکسهای خود را با حجم پایین و ذکر نام و سال ورودی به همراه یک شماره تماس و خلاصه‌ای از وضعیت فعلی هنری خود به تلگرام یا واتساپ به شماره ۰۹۱۲۸۱۲۲۶۹۵ یا ایمیل mozaffar.taheri@gmail.com ارسال نمایند.
  • اصل فایل نگاتیو یا فایل دیجیتال ارسالی باید در دسترس بوده که پس از انتخاب نمایشگاه در اختیار کیوریتور برای آماده سازی نمایشگاه قرار گیرد. در صورت در دسترس نبودن فایل یا نگاتیو عکس، فعلا از روی عکسها عکس گرفته شود تا در صورت انتخاب بتوانیم راههای ارائه آنها را بررسی کنیم.
  • آثار به نمایش درآمده در تهران و موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان، پس از اتمام برنامه به همراه گواهی شرکت به متقاضیان مسترد خواهد شد.
  • تاریخ برگزاری و مکان نمایشگاهی در تهران بزودی اعلام می گردد.
  • از آنجاییکه در طول این زمان ۲۰ و چند ساله، ارتباط من با جمع کثیری از دانشجویان قطع شده است، انتظار دارم از دانشجویان این دوران در اطلاع رسانی این جمع بزرگ من را همراهی نمایند.
  • مجددا اعلام میکنم که این نمایشگاه فقط به عزیزان ورودی‌های مختلف دانشکده هنرومعماری صبا، دانشگاه شهیدباهنرکرمان که با من درس عکاسی داشته‌اند، میپردازد.
  • شماره تماس ۰۹۱۲۸۱۲۲۶۹۵ برای هرگونه سوال و یا مشکل اعلام میگردد.
  • این توضیح لازم است که اولین نمایشواره عکس صبا در ماه آذر سال ۱۳۸۸ با حضور ۱۱۷ دانشجوی دانشکده هنرومعماری صبا، دانشگاه شهید باهنر کرمان و به نمایش گذاشتن ۶۲۷ قطعه عکس و با دبیری و ورکشاپ ۱۰ روزه مظفّر طاهری در محل نگارخانه صبا و دانشکده هنرومعناری صبا، دانشگاه شهیدباهنر کرمان برگزار شده است.
  • به امید برپایی نمایشگاهی در خور عزیزان

                                                            مظفّر طاهری

                            یکشنبه ظهر، پانزدهمین روز از ماه امرداد سال یکهزاروچهارصدودو

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عرض تسلیت به حضور عکاس «علی رضا بنی علی»
پسین
نمایشگاه عکس «من بامدادم» مریم زندی از احمد شاملو می گوید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست