1. خانه
  2. اخبار
  3. فرصت برگزاری دوسالانه عکاسی در حال از دست رفتن است

فرصت برگزاری دوسالانه عکاسی در حال از دست رفتن است

سخنگوی انجمن عکاسان ایران درباره برگزاری دوسالانه عکاسی گفت: پیشنهادهای هیئت مدیره انجمن برای برگزاری دوازدهمین دوسالانه عکاسی ارائه شده اما با گذشت یک ماه، هنوز پاسخی از سوی مرکز هنرهای تجسمی دریافت نکرده‌ایم.

«افشین شاهرودی» سخنگوی انجمن عکاسان ایران در گفت‌وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس درباره برگزاری دوازدهمین دوسالانه عکاسی ایران گفت: جلسات متعددی از سوی نمایندگان انجمن عکاسان ایران با مسئولان مرکز هنرهای تجسمی برگزار شد و سرانجام انجمن پیشنهادها و راهکارهای کارشناسی خود را برای برگزاری یک دوسالانه مطلوب ارائه کرد.
وی تصریح کرد: حدود یک ماه از ارائه این راهکارها به مرکز هنرهای تجسمی می‌گذرد ولی هنوز هیچ پاسخی مبنی بر قبول یا رد این پیشنهادها دریافت نکرده‌ایم.
شاهرودی با اشاره به از دست رفتن زمان لازم برای برگزاری دوسالانه گفت: از زمان شروع کار تا زمان افتتاح نمایشگاه دوسالانه حدود ۶ ماه زمان لازم است و در حالی که زمان پیشنهادی برگزاری این دوسالانه در دی‌ماه سال جاری عنوان شده است، زمان در حال از دست رفتن است و در این شرایط بعید می‌دانم، امکان برگزاری دوسالانه در سال جاری مهیا شود.
شاهرودی در بخش دیگری از سخنانش از ارائه اولین کارت‌های عضویت اعضای این انجمن خبر داد وگفت:‌ از روز شنبه ۳۰ مردادماه سال جاری اولین سری کارت‌های عضویت را به اعضای انجمن خواهیم داد و به دیگر تقاضاهای عضویت جدید نیز به صورت فصلی و در پایان هر فصل رسیدگی خواهد شد.
وی افزود: تاکنون حدود ۷۰۰ عضو در انجمن عکاسان ایران پذیرفته شده‌اند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست