1. خانه
  2. اخبار
  3. مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران ۲۶ آذر برگزار می‌شود

مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران ۲۶ آذر برگزار می‌شود

نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران برای تصویب اساس‌نامه و انتخاب اعضای هیئت مدیره ۵ شنبه ۲۶ آذر‌ماه در مجموعه آسمان هنر فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

مریم زندی یکی از اعضای هیئت مؤسسین این انجمن در گفت و گو با خبرنگار هنرهای تجسمی فارس با اعلام این خبر گفت: انجمن عکاسان ایران بیش از هزار متقاضی تاکنون داشته است که کار رسیدگی و پذیرش این اعضاء رو به پایان است و اسامی پذیرفته‌شدگان اولیه این انجمن طی چند روز آینده از طریق سایت انجمن اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به برگزاری نخستین مجمع عمومی این انجمن گفت: در این مجمع اعضای هیئت مدیره انتخاب خواهند شد و اساس‌نامه آن نیز به تصویب خواهد رسید و بعد از این مرحله با نظر هیئت مدیره می‌توان برای برنامه‌ریزی‌های بعدی اقدام کرد.
زندی همچنین تأکید کرد: حدود ۹۰ درصد از متقاضیان این انجمن را عکاسان مطرح ایران تشکیل می‌دهند که علاوه بر عضویت در انجمن‌های تخصصی مختلف عکاسی، اقدام به ثبت نام در انجمن عکاسان ایران کرده‌اند.
زندی همچنین درباره مکان این انجمن هم گفت:‌ در حال حاضر مکان کوچکی در خانه هنرمندان شماره ۲ در کنار انجمن‌های گرافیک، مجسمه‌سازان و نقاشان به ما اختصاص یافته است.
وی ابراز امیدواری کرد با شروع فعالیت‌های این انجمن،‌همه اتفاقات عکاسی ایران در سطح ملی و بین‌المللی تحت پوشش این انجمن قرار گیرد.
نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران ساعت ۱۴ تا ۲۰ روز ۲۶ آذرماه در مجموعه آسمان هنر فرهنگستان هنر واقع در انتهای خیابان زعفرانیه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/ا

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست