1. خانه
  2. اخبار
  3. مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان ایران ۲۶ آذر برگزار می‌شود

مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان ایران ۲۶ آذر برگزار می‌شود

 

مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان ایران ۲۶ آذرماه سال جاری در فرهنگستان هنر مجموعه آسمان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، کمیته فنی هیات موسس انجمن عکاسان ایران پس از بررسی مدارک درخواست عضویت نزدیک به هزار نفر از عکاسان ۹۱ شهر طی ۳۰ جلسه فهرست نهایی پذیرفته‌شدگان را به تازگی بر روی وب‌سایت انجمن قرار داده است و به دنبال آن نخستین مجمع عمومی انجمن عکاسان ایران در تاریخ ۲۶ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

 

در این مجمع بعد از تصویب اساسنامه با حضور اعضا،انتخابات هیات مدیره و بازرسان انجام می‌شود و میزان حق عضویت و انتخاب روزنامه کثیر الانتشار نیز از دیگر دستورات این جلسه است.

 

گفتنی است: انتخابات انجمن با رای مستقیم( حضوری و غیر وکالتی) انجام می‌شود و عکاسانی که داوطلب نامزدی عضویت در نخستین هیات مدیره انجمن عکاسان ایران را دارند باید پس از دریافت معرفی‌نامه عکس‌دار از دبیرخانه انجمن تا پایان وقت اداری چهارشنبه – ۱۸ آذر- برای ثبت‌نام مدارکشان به نشانی تهران، خیابان فاطمی ،وزارت کشور، طبقه ۱۲ ،اتاق ۱۲، اداره سوم سیاسی ، مراجعه کنند.

 

این مجمع ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه -۲۶ آذر ماه – در مجموعه آسمان فرهنگستان هنر به نشانی خیابان ولیعصر، بالا تر از چهارراه پارک وی ، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه) نبش خیابان فیروزکوه ، پلاک ۴۷ برگزار می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست