1. خانه
  2. اخبار
  3. محمود شالویی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر: دو رشته عکس و گرافیک در جشنواره چهارم بین‌المللی می شود

محمود شالویی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر: دو رشته عکس و گرافیک در جشنواره چهارم بین‌المللی می شود

خبرگزاری فارس: محمود شالویی در مراسم اختتامیه سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر گفت: از سال آینده و در جشنواره چهارم هنرهای تجسمی فجر، دو رشته عکس و گرافیک نیز به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی فارس، محمود شالویی مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز سومین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در تالار وحدت گفت: دفتر سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر بسته می‌شود اما از فردا دفتر چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای فجر گشوده خواهد شد و این بشارتی است برای علاقه‌مندان، هنرمندان و پیشکسوتان عرصه هنرهای تجسمی برای شرکت در چهارمین دوره این جشنواره که در سال ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد.
وی افزود: شاید به جرأت بتوان گفت کمتر استاد و هنرمند پیشکسوتی را می‌توان سراغ گرفت که در سومین رویداد بزرگ هنرهای تجسمی کشور حضور نداشته باشد، چه در بخش شورای سیاست‌گذاری، چه در بخش داوری و یا انتخاب آثار هنرمندان برجسته‌ای با ما همکاری داشتند.
شالویی از حمایت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سیدمحمد حسینی و معاون هنری وزارت ارشاد حمید شاه‌آبادی تشکر کرد و خواستار افزایش این حمایت‌ها برای برگزاری چهارمین جشنواره تجسمی فجر شد.
شالویی از انتشار فراخوان چهارمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر از فردا خبر داد و گفت: برای نخستین بار حکم دبیر کل جشنواره بعدی، امروز در مراسم اختتامیه اعطا می‌شود.
مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از افزایش دو رشته عکس و گرافیک به بخش بین‌الملل جشنواره خبر داد و گفت: در این دوره تنها بخش کاریکاتور و همایش به صورت بین‌المللی برگزار شد و از دوره چهارم که در سال ۹۰ برگزار خواهد شد، دو رشته عکس و گرافیک نیز به جمع رشته‌های بین‌المللی جشنواره می‌پیوندد.
انتهای پیام/و/۱

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست