1. خانه
  2. اخبار
  3. از میان رسانه ها
  4. مدرس عکاس نیشابوری: عکاس باید مانند یک هواشناس بتواند اوضاع را پیش بینی کند

مدرس عکاس نیشابوری: عکاس باید مانند یک هواشناس بتواند اوضاع را پیش بینی کند

مدرس عکاس نیشابوری: عکاس باید مانند یک هواشناس بتواند اوضاع را پیش بینی کندمنبع: خبرگزاری آریا –

کارگاه تخصصی عکاسی خبری مدیران و کارشناسان روابط‌ عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه شهرستان در محل سالن همایش دانشگاه نیشابور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مدرس عکاسی در کارگاه تخصصی عکاسی خبری کارشناسان روابط‌ عمومی دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه نیشابور اظهار کرد:تا جایی که امکان دارد، از افراد درحین انجام کار عکس بگیرید؛ از گرفتن عکس های پرتره اداری پرهیز کنید.

مرتضی امین الرعایایی گفت: عکاس باید مانند یک هواشناس بتواند اوضاع را پیش بینی کند و با توجه به روند موقعیت حدس بزند که چه اتقافی رخ خواهد داد.

وی خاطر نشان کرد: در برخی موارد عکس های نمادین، تاثیرگذارتر ازعکس های مستقیم هستند و پیام را به صورت عمیق تر به بیننده منتقل می کند.

امین الرعایایی یاد آورشد : در یک رویداد خبری به پشت صحنه ها و حاشیه ها توجه بیشتری داشته باشید، چرا که می توانند کامل کننده ماجرا و یا جذاب تر باشند.

عکاس مطرح نیشایوری تاکید کرد: وسایل و اشیا صحنه و جزئیات محیط به عکس معنا می دهند؛ اگر اشیایی مرتبط با موضوع اصلی در داخل صحنه باشد، بیننده آسان تر می تواند معنا عکس را دریافت کند

مرتضی امین‌الرعایایی مدرس رشته عکاسی و دارنده درجه سه هنری عکاسی و مقام‌های فراوان جشنواره های عکاسی در کارگاه تخصصی عکاسی خبری نیشابور تصریح کرد: در گرفتن عکس پرتره باید به گونه ای عمل کرد که عکس نهایی نمایانگر شخصیت و حرفه سوژه مورد نظر و باورپذیر با موضوع عکس یا خبر باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
پیشین
سعید فلاح فر: وقتی از «پرتره» حرف می زنیم از چه حرف می زنیم؟
پسین
رضا کیانیان: به خاطر اعتراضات اخیر به یاد ایران افتادید یا به خاطرتان آوردند؟

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست