1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «مرتضی پورصمدی» درگذشت

«مرتضی پورصمدی» درگذشت

«مرتضی پورصمدی» مستندساز، تصویربردار و عکاس چندین عنوان تالیف عکس و عکاسی در سن ۷۰سالگی درگذشت.
در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد پیشکسوت مستندساز و تصویربرداری سینما و عکاسی «مرتضی پور صمدی» امروز شنبه ۱۱شهریور ماه ۱۴۰۲ سر صحنه سریالی به کارگردانی حامد عنقا با وخامت احوال به بیمارستان منتقل می شود و متاسفانه! با وجود سعی گروه درمان و کادر پزشکی جان به جان آفرین تسلیم کرده و از دنیا می رود.

«مرتضی پورصمدی» درگذشت
مرحوم مرتضی پورصمدی متولد شهر همدان و دانش آموخته رشته فیلم برداری از مدرسه عالی نلویزیون و سینما بوده است و با وجود علاقه به هنر عکاسی و عکاسی مستند تاکنون چندین عنوان نمایشگاه عکس برگزار کرده بود که نمایشگاه عکس «همچون کوچه ئی بی انتها» ایشان همچنان در گالری ۱۴ در حال نمایش است.
همچنین کتاب های: کهن بوم و بر(طبیعت و معماری) در سال ۱۳۸۵، کهن بوم و بر(چهره ها و فرهنگ) در سال ۱۳۸۵، بادی و خاکی، زندگی عشایر ایران در سال ۱۳۹۰، اجاق سرد؛ از دور، از نزدیک در سال ۱۳۹۶ از جمله مهم ترین آثار تالیفی این هنرمند فقید به شمار می رود.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر خانواده این مرحوم و همکاران ایشان و دوستان این هنرمند مستندکار، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح این عکاس هنرمند و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
«راهبه ها» جدیدترین کتاب کاوه کاظمی معرفی شد
پسین
نمایشگاه عکس عکاسان آزاد در گالری ابن سینا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست