1. خانه
  2. اخبار
  3. مروری بر خبرهای دریافتی هنری/ از نمایش ویژه «ورود آقایان ممنوع» تا عکاسان ایرانی در برزیل

مروری بر خبرهای دریافتی هنری/ از نمایش ویژه «ورود آقایان ممنوع» تا عکاسان ایرانی در برزیل

/ مروری بر خبرهای دریافتی هنری /
از نمایش ویژه «ورود آقایان ممنوع» تا عکاسان ایرانی در برزیل

سرویس: فرهنگ و هنر
۱۳۹۰/۰۵/۲۵
۰۸-۱۶-۲۰۱۱
۱۶:۱۶:۴۲
۹۰۰۵-۱۶۶۴۸: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر

روابط عمومی فیلمیران – نمایش ویژه «ورود آقایان ممنوع» را برای اعضای باشگاه فیلمیران برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،فیلمیران به منظور قدردانی از اعضای باشگاه فیلمیران روز چهارشنبه ۲۶ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ نمایش ویژه " ورود آقایان ممنوع "را با حضور عوامل فیلم در سینما صحرا برگزار می‌کند.

موسسه فیلمیران از این پس برای اعضای باشگاه فیلمیران هر ماه یک نمایش فیلم رایگان برگزار می کند.

************************

نمایش های تماشاخانه ایرانشهر همچون روزهای گذشته با استقبال مخاطبان، هنرمندان و علاقه مندان حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون همراه بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر؛ همزمان با سالروز تولد زنده یاد استاد علی حاتمی، لیلا حاتمی به همراه فاطمه معتمدآریا و خسرو سینایی از نمایش"خرده خانم" به کارگردانی کیومرث پوراحمد دیدن کردند.

از دیگر هنرمندان حاضر در تماشاخانه ایران شهر می‌توان به حضور هنرمندانی چون؛ حامد بهداد، ترانه علیدوستی، صابر ابر، پگاه آهنگرانی، داریوش اسدزاده، محمد چرمشیر، هادی مرزبان، رحمت امینی، رامونا شاه، حسین پاکدل،ستاره پسیانی، رکسانا بهرام، محمد حسین ناصر بخت، عزت الله مهرآوران، منصور ملکی، علی اکبرقاضی نظام، صمد چینی فروشان، حمیدرضا افشار و اعضاء شورای مرکزی انجمن بازیگران خانه سینما مریلا زارعی، فریبا کوثری، حبیب دهقان نسب، علی دهکردی، رامبد جوان و حبیب رضایی اشاره کرد که روز گذشته به تماشای سه نمایش اجرایی در تماشاخانه ایرانشهر نشستند.

گفتنی است، نمایش‌های"زنی از گذشته" به کارگردانی محمد عاقبتی، "آقای اشمیت کیه؟" از داود رشیدی و "خرده خانم" کاری از کیومرث پوراحمد، هر روز به استثناء روزهای شنبه در تماشاخانه شماره یک و سالن استاد سمندریان به روی صحنه می روند.

*****************

آثار هفت عضو خانه عکاسان ایران ، مورد پذیرش گروه داوری چهل و هفتمین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسیFOTO CLUBE DO JAU 2011 در کشور برزیل قرار گرفت.

در این نمایشگاه که در دو بخش رنگی و سیاه و سفید برگزار شده است، علیرضا عطاریانی و مجید فکری هر کدام با سه قطعه، مهدی رضوی با دو قطعه، حمزه اولیاء زاده، حسام بختیاری، سیما مهرآذر، کلثوم ریاحی هر کدام با یک قطعه، جمعا با ۱۲ قطعه در این جشنواره حضوری پرافتخار را رقم زدند که از این میان علیرضا عطاریانی موفق به کسب نشان بین المللی FIAP شد.

در این نمایشگاه که نخست در شهر برازیلیا پایتخت و بزرگترین شهر کشور برزیل و سپس در ۲۶ شهر بزرگ دیگر برگزار می شود ، از میان ۳۹ هزار و ۷۷۹ عکس دریافتی از ۹ هزار و ۴۱۵ عکاس از ۹۸ کشور جهان، تعداد ۲۹۸ قطعه عکس از ۲۲۱ عکاس از ۶۹ کشور جهان، به نمایش درآمده و درکتاب جشنواره چاپ خواهد شد.

برگزاری این رقابت بین المللی، که گفته می‌شود یکی از با سابقه ترین و معتبرترین جشنواره های عکاسی آمریکای لاتین است، برای چهل و هفتمین سال متوالی، توسط کلوپ عکاسی JAUو حمایت مالی کنفدراسیون عکاسی برزیل CBF و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.

این دوازدهمین موفقیت خانه عکاسان ایران در عرصه رقابت های بین المللی از ابتدای سال ۱۳۹۰ است.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست