1. خانه
  2. اخبار
  3. مسابقه عکس‌های تلفن همراه با عنوان «محرم شهر ما» در شهرستان سیاهکل برگزار شد

مسابقه عکس‌های تلفن همراه با عنوان «محرم شهر ما» در شهرستان سیاهکل برگزار شد

گروه خبرنگاران افتخاری / امین نوین : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدا… الحسین (ع) اقدام به برگزاری مسابقه عکس‌های تلفن همراه به نام «محرم شهر ما» کرده است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل با همکاری انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان اقدام به برگزاری مسابقه عکس‌های تلفن همراه با عنوان «محرم شهر ما» کرده است.

در این مسابقه عکس‌ها باید دربرگیرنده معنایی عمیق و زیبا در واقع عاشورا، ثبت لحظات تاثیرگذار هیئت‌های سوگواری، باورداشت‌ها و آئین‌های بومی و محلی باشند.

 موضوع عکس‌ها
در این مسابقه عکس‌ها باید دربرگیرنده معنایی عمیق و زیبا در واقع عاشورا، ثبت لحظات تاثیرگذار هیئت‌های سوگواری، باورداشت‌ها و آئین‌های بومی و محلی باشند

یادآور می‌شود، عکس‌های شرکت‌کننده در مسابقه می‌بایست حداقل در اندازه ۴۲۴ در ۶۴۰۰ و حداکثر ۱۰۰۰ در ۲۰۲۴ پیکسل و به صورت فایل در یک سی‌دی تحویل داده شود.

علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه جاری عکس‌های خود را به آدرس سیاهکل، خیابان امام خمینی(ره)، جنب فرمانداری، کوچه ارشاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل تحویل دهند.

یادآور می‌شود، در روز ۲۱ بهمن ماه سال جاری در جشن بزرگ انقلاب به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا می‌شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست