1. خانه
  2. اخبار
  3. اولیازاده: هدف ما جهت‌دهی کارکرد مثبت تلفن همراه بود

اولیازاده: هدف ما جهت‌دهی کارکرد مثبت تلفن همراه بود

رییس خانه عکاسان حوزه هنری جهت دهی و رسیدن به کارکردهای مثبت تلفن همراه را مهم‌ترین هدف برگزاری مسابقه عکس موبایلی «همراهان» دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، «رسول اولیازاده» رییس خانه عکاسان حوزه هنری که یکی از داوران این مسابقه نیز بود، درحاشیه مراسم اختتامیه، گفت: با برگزاری این مسابقه سه هدف را دنبال می‌کردیم: اول این که مردم بتوانند از این طریق بهتر ببینند، دوم این که بستری را برای کاربران تلفن همراه برای ارتفاع سطح زیبایی‌شناسی و سواد بصری فراهم کنیم، و سوم؛ دست‌یابی به توانمندی خلق عکس موبایلی با کیفیت خوب به لحاظ تکنیک و موضوع.
وی درادامه افزود: با توجه به استقبال خوب مردم از این مسابقه و ارسال بیش ازهشت هزار عکس به این نتیجه رسیدیم که دوره‌های بعدی با افزودن بخش‌های جدید، مثل مسابقه فیلم کوتاه تلفن همراه به دنبال احیای کارکردهای مثبت آن و کاستن از جنبه‌های نامناسب و گاه غیراخلاقی این وسیله ارتباطی باشیم.
رسول اولیازاده به همراه کریم ملک‌مدنی و جواد پورسعید داوران این مسابقه بودند که عکس‌های ارسالی را در بخش‌های یک عکس یک آیین ، یک عکس یک زندگی، یک عکس یک توانمندی ، یک عکس یک تذکر، داوری کردند.
در حاشیه این مسابقه ، همایش چالش‌ها و کارکردهای فرهنگی تلفن همراه نیز برگزار و از مقالات پژوهشی برتر قدردانی شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست