1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس نگاران قابل تمدید نیست

مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس نگاران قابل تمدید نیست

دبیرخانه نخستین جشنواره عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان با ارسال اطلاعیه ای فوری به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک تاکید کرد: «مهلت ارسال آثار به جشنواره عکس نگاران قابل تمدید نیست».

در متن اطلاعیه ارسالی از سوی دبیرخانه جشنواره آمده است: [highlight]مهلت ارسال آثار نخستین جشنواره ملی عکس نگاران ساعت ۲۳:۵۹ سه شنبه ۳۰ آبان ماه جاری تعیین و اعلام شده است و زمان یاد شده به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.[/highlight] همچنین در ادامه این تاکید آمده است: «طبق اعلام قبلی در بند ۸ فراخوان این جشنواره آمده است: نحوه تسلیم اثر به دبیرخانه به این صورت است که عکاسان دعوت شده به اردو باید آثار خود را در آخرین مهلت ارسـال اثر بر روی سی دی، به شکل حضوری به دبیرخانه تحویل دهند و عکاسان بومی و دیگر عکاسان غیرمدعو به اردو از سراسر ایران که در روزهای تعیین شده اردو، اقدام به عکاسی کرده اند می توانند آثار خود را در بخش چشم انداز شهری و طبیعت در سایت جشنواره به نشانی: www.zahedanphoto.ir بارگذاری نمایند.

لازم بذکر است که عکاسان غیرمدعو نسبت به بارگذاری آثارشان اقدام در زمان مناسب داشته باشند و ارسال آثار را به آخرین ساعات و دقایق موکول ننمایند تا از مشکلات احتمالی ناشی از ترافیک مراجعین به سایت جشنواره جلوگیری شود.

نخستین جشنواره عکس نگاران در استان سیستان و بلوچستان از تاریخ ۲۰ آبان ماه جاری در حال برگزاری است و حسین مسگرانی دبیر این جشنواره و صادق سوری دبیری اجرایی این جشنواره را عهده دار است.
لازم به ذکر است تا پیش از این از ترکیب: مهدی نجارپیشه، علی قلم سیاه، محمدرضا چایفرش، کیارنگ علایی و صادق سوری به عنوان هیات داوران جشنواره یاد شده بود که به دلیل کسالت و عدم صدور مجوز پرواز از سوی پزشک متخصص برای علی قلم سیاه، شخص سعید محمودی ازناوه با ایشان جایگزین شدند.

دیگر اخبار جشنواره عکس نگاران پس از دریافت از دبیرخانه در بخش سرخط اخبار رسانه پایگاه عکس چیلیک درج و سپس با #عکس_نگاران در سایر شبکه های اجتماعی منتشر خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
چهارمین شماره از « فصلنامه عکاسی » منتشر شد
پسین
اسامی شرکت کنندگان سومین دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست