1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال آثار به جشن سالگرد خانه عکاسان ایران تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشن سالگرد خانه عکاسان ایران تمدید شد

مهلت ارسال آثار برای مسابقه "در جستجوی فرم" که به عنوان بخشی از برنامه شانزدهمین سالگرد خانه عکاسان ایران قرار است مهرماه سال جاری برگزار شود، تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر دبیرخانه مسابقه "در جستجوی فرم" مهلت ارسال عکس برای جشن سالگرد خانه عکاسان ایران را که هرساله با موضوعی متفاوت برگزار می شود، تا هفتم شهریور تمدید کرد.

بنا بر اعلام دبیرخانه، با توجه به اینکه زمان ارسال فراخوان تا پایان مهلت ارسال آثار عکاسان، کوتاه بود و بسیاری از علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم نتوانستند آثار خود را در مدت زمان اعلام شده از مراکز استان و شهرستانها به دبیرخانه ارسال کنند، مدت زمان ارسال آثار، به مدت یک هفته تمدید شد.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فرم فراخوان را از پایگاه اینترنتی خانه عکاسان ایران به نشانی www.iranipc.ir دریافت و آثار را به نشانی خیابان حافظ، تقاطع سمیه، حوزه هنری، طبقه چهارم، خانه عکاسان ایران، دبیرخانه شانزدهمین جشن سالگرد خانه عکاسان ایران ارسال کنند.

شانزدهمین سالگرد این مجموعه دهم مهر با نمایش عکسهای مسابقه "در جستجوی فرم" و نمایش گنجینه خانه عکاسان ایران برگزار می شود. 
 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست