1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ارسال عکس ” سفر با قطار ” تا پایان مهر ماه است

مهلت ارسال عکس ” سفر با قطار ” تا پایان مهر ماه است

مهلت ارسال آثار عکاسان جهت شرکت در مسابقه عکس"سفر با قطار" 30مهر ماه به پایان می رسد.

به گزارش موج، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت قطارهای مسافری رجاء ضمن تشکر از استقبال فراگیر و گسترده هنرمندان و علاقه‌مندان عکاسی " سفر با قطار " ، از آنان درخواست کرد با توجه به اتمام مهلت ارسال عکس تا پایان مهر ماه سال جاری وعدم تمدید آن، از فرصت اندک باقی مانده جهت ارسال آثار خود بهره برداری نمایند.
علی اکبر روح نواز محورهای شرکت در این مسابقه را موضوعاتی شامل : قطار در گذر زمان ، قطار و خادمان ، قطار و خانواده ، قطار و مسافر ، قطار و ایمنی ، قطار و طبیعت ، قطار و انرژی ، قطار و ایستگاه و قطار و … اعلام کرد.
دبیر جشنواره عکس "سفر با قطار" اظهار داشت : این مسابقه برای اولین بار در دو بخش عکاسان حرفه‌ای و کلیه علاقه‌مندان توسط روابط عمومی رجاء برگزار می‌شود و هر عکاس می‌تواند ۷ تک عکس و یک مجموعه ۵ الی ۷ تایی را به صورت رنگی ، سیاه و سفید آنالوگ یا دیجیتال با فرمت tif یا jpg با ۳۰۰ dpi به صورت CD ارسال کند.
مدیر روابط عمومی شرکت رجاء گفت : به سه نفر از برگزیدگان اول در هر بخش جوایز ارزنده و نفیسی به همراه تندیس جشنواره اهداء می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت اطلاع و کسب آگاهی بیشتر از طریق سایت این شرکت به آدرس www.raja.ir یا تلفن ۱۳۹ سامانه ارتباط با مشتری این شرکت به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست