1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت شرکت در سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس تمدید شد

مهلت شرکت در سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس تمدید شد

مهلت شرکت در سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس تمدید شد
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس، مهلت ارسال آثار به سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس تا پایان روز سی ام آذرماه جاری تمدید شد.


ابراهیم عباسی دبیر این رویداد در متن اطلاعیه ارسالی اظهار داشت: برنامه ریزی رویداد بی نیاز از تمدید زمانی بود ولی با وجود تماس هایی که در ارسال های ناموفق آثار از برخی استان های کشور داشتیم بر آن شدیم تا با توجه به انگیزه مشارکت و احترام به جامعه مخاطبین این فراخوان و بنا بر تصمیم شورای سیاست‌گذاری رویداد، مهلت ارسال آثار تا پایان روز ۳۰ آذر ماه تمدید نماییم.
عباسی گفت: سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس در دو بخش پادکست و عکس در حال برگزاری است.
دبیر همچنین با تاکید بر نقش مسئولیت اجتماعی افراد در جامعه نسبت به مصرف بهینه سرمایه های موجود الهی گفت: شرکت گاز استان بوشهر در راستای ایفا مسئولیت اجتماعی خود و در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای سومین سال متوالی این رویداد را برگزار می کند.

وی تاکید کرد: موضوعات این رویداد، گاز و مصرف ایمن، گاز و بهینه‌سازی مصرف، گاز و رفاه و آسایش اجتماعی، گاز و محیط زیست، گاز و توسعه پایدار و گازرسانی روستایی و مهاجرت معکوس می‌باشند که عکاسان و علاقمندان می توانند با ارسال آثار موفق و انتخاب فایل‌های مرتبط  در قالب های عکس و پادکست در این رویداد شرکت کنند.
عباسی یادآور شد: داوران بخش پادکست این رویداد آقایان: شاهین بهرام نژاد، احسان عبدی پور و جهانشیر یار احمدی و داوران بخش عکس را سرکار خانم زینب عربی و آقایان: ساعد نیک ذات و داریوش غریب زاده تشکیل می‌دهند.
این اطلاعیه با تاکید بر اصل آگاهی مخاطب، متعهد شده است که نسبت به مراتب اطلاع رسانی تا پایان اختتامیه این رویداد در بیست و یکم دی ماه از طریق رسانه‌های تخصصی جامعه عکاسی کشور و سیستم اطلاع رسانی دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک فعال و پیگیر عمل نماید.
در کتاب دومین رویداد فرهنگی آوای گاز در سال ۱۴۰۰ آثار راه یافته و عکس های برگزیده هیات داوران دوره به چاپ رسید و منتشر شد.
شماره واتس آپ ۰۹۱۷۱۷۵۹۰۳۰ با پاسخگویی آنلاین و برخط در طول شبانه روز به عنوان پشتیبانی از سایت بارگزاری و ارسال آثار و سیستم ارسال عکس ها و پادکست در نظر گرفته شده است.
منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس تاریخی «کودکان دیروز» در موزه عکسخانه شهر
پسین
در سایه سالها سعی عکاسانه برای روز ملی عکاسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست