1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. مهلت شرکت در مسابقه «سرزمین من» تمدید شد

مهلت شرکت در مسابقه «سرزمین من» تمدید شد

مهلت شرکت و ارسال آثار کودکان و نوجوانان در مسابقه سراسری «سرزمین من» تمدید شد و دبیرخانه‌ مسابقه عکاسی «سرزمین من » امکان شرکت در این مسابقه را تا پایان ۳۱ فروردین ماه جاری تمدید کرد.

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) دبیر برگزاری این مسابقه با وجود تعداد قابل قبول شرکت کنندگان تا پایان نیمه نخست فروردین ماه جاری، از امکان دراختیار قرار دادن زمانی وسیع تر برای اعضای خانواده های محترم ایرانی یاد کرد و اشاره کرد: مسابقه عکاسی «سرزمین من » برای مقطع سنی ۷ تا ۱۱ سال برنامه ریزی شده و زیبایی های کشور عزیزمان ایران، بدون تردید از منظر نگاه کودکان و نوجوانان می تواند با ظرافتی ساده و دیدنی ثبت شود و کیفیت محتوایی عکس هایی رسیده خود دلیلی بر این ادعا است که می توان به نگاه این عزیزان اعتماد وافری داشت.

فراخوان مسابقه عکاسی « سرزمین من » منیژه شعاعی دبیر برگزاری این مسابقه و سردبیر ماهنامه سروش کودکان با اشاره به برنامه‌ریزی های داخلی و امکان در اختیار گذاشتن زمان برای مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان، از تمدید آخرین مهلت ارسال عکس تا انتهای فروردین ماه جاری یاد کرد و از خانواده های این عزیزان درخواست کرد که در ثبت و ارسال عکس های کودکان و نوجوانان یاریگر آنها باشند.
علاقه مندان می توانند با ارسال عکس هایی که با دوربین عکاسی و گوشی های تلفن همراه از موضوع هایی که به طبیعت، زیبایی های کشور ایران اشاره داشته باشد، در این مسابقه شرکت کنند.

پایگاه عکس چیلیک(www.chiilick.com)، حامی رسانه ای این مسابقه است و شرکت کنندگان می‌توانند گزارش داوری و عکس‌های منتخب را از طریق این رسانه دنبال کنند.
مسئولیت ارزیابی، بررسی و انتخاب عکس های ارسالی به این مسابقه بر عهدۀ: محمد نوروزی، داریوش عسگری و مهدی سروری است.
گزارش نهایی داوران و همچنین عکس های منتخب مسابقه، همزمان با چاپ در شماره خردادماه ماهنامه ی سروش، در پایگاه عکس چیلیک، منتشر شده و به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
عدم تمدید مهلت جشنواره ملی فیلم و عکس سلامت
پسین
آموزشگاه تخصصی عکاسی مرداد گشایش یافت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست