1. خانه
  2. اخبار
  3. میزگرد داوران دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام برگزار می شود

میزگرد داوران دوسالانه بین المللی عکس جهان اسلام برگزار می شود

 مؤسسه فرهنگی -هنری صبا در روزهای پایانی اولین دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام، میزگرد هیات داوران این دوسالانه را برگزار می‌کند. 
به گزارش حیات به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی -هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مجموعه در واپسین روزهای میزبانی از جشنواره تصویری عکاسان مسلمان سراسر جهان که در اولین تجربه برگزاری خود با مشارکت چشمگیر و گسترده هنرمندان عکاس ۴۰ کشور دنیا مواجه گردیده است.
بنا بر این گزارش، میزگردی را با حضور هیات داوران این دو سالانه متشکل از آقایان: سیدعباس میرهاشمی، فرزاد هاشمی، بهمن جلالی، سعید صادقی، ساعد نیک‌ذات و فرهاد سلیمانی، به جمع‌بندی و تحلیل نهایی موفقیت‌ها و دستاوردهای مثبت این حرکت در سطح بین‌المللی و ترسیم اهداف و چشم‌انداز‌های آینده آن اختصاص خواهد داد.
این میزگرد که با حضور عموم علاقمندان هنر عکاسی همراه خواهد بود، روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه راس ساعت ۱۷ در سالن سینماتک مؤسسه صبا برگزار می‌شود.
اولین دوسالانه بین‌المللی عکس جهان اسلام با هدف جریان سازی و گشایش افق‌های تازه در نگاه عکاسان به ابعاد و ویژگی‌های مختلف زندگی، هویت، فرهنگ، سنت،‌آئین‌ها و باورهای جوامع اسلامی سراسر دنیا از منظرهای مختلف و با نگاهی حرفه‌ای، خلاقه و زیبایی‌شناسانه در برابر نگاه مغرضانه و عمدتا سیاسی و تبلیغاتی رسانه‌های غربی به جهان اسلام شکل گرفت و در نخستین دوره خود توانست آثار بسیاری از عکاسان شاخص و شناخته شده در کشورهای مختلف جهان را در پرداختن به موضوع خانواده مسلمان جذب کرده و به نمایش گذارد.
این حرکت در تداوم خود، اهداف کلانی چون تشکیل بزرگ‌ترین بانک اطلاعاتی عکاسان مسلمان و نیز آرشیو کامل عکس جهان اسلام و ایجاد اتحادیه و کنفدراسیون عکاسان جهان اسلام را دنبال خواهد کرد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست