1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین جشنواره سراسری عکس های همراهان در گیلان برگزار می شود

نخستین جشنواره سراسری عکس های همراهان در گیلان برگزار می شود

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گیلان از برگزاری نخستین جشنواره سراسری عکس های موبایلی(همراهان) در گیلان خبر داد. سید محمود اریب، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گیلان به خبرنگار شبستان گفت: به منظور ترویج کارکردهای مطلوب و آشنایی بیشتر جامعه با زیبایی شناسی بالقوه هنر عکاسی، واحد هنر های تصویری حوزه هنری، نخستین جشنواره سراسری عکس های موبایلی را در گیلان برگزار می کند.

اریب ادامه داد: این جشنواره در بخش های یک عکس یک توانمندی، محیط زیست و یک عکس، یک عکس یک تذکر، زندگی و یک عکس و یک عکس یک آئین برگزار می شود.

به گفته وی شرکت کنندگان میتوانند در هر بخش ۳ قطعه عکس خود را تا تاریخ دوم مهر به دبیر خانه این جشنواره واقع در رشت، خیابان بیستون، روبروی سه راه معلم، بن بست زارع، حوزه هنری گیلان ارسال کنند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری گیلان در پایان افزود: علاقه مندان برای شرکت در همایش چالش ها و کارکردهای فرهنگی موبایل می توانند مقالات خود را نیز در این زمینه، حداکثر در ۱۵ صفحه به صورت تایپ شده به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است این جشنواره با همکاری خانه عکاسان ایران، اداره کل حفاظت محیط زیست، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گیلان و منطقه آزاد تجاری انزلی برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست