1. خانه
  2. اخبار
  3. نخستین جشنواره ملی عکس تعاون در شهریور سال ۹۰ برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی عکس تعاون در شهریور سال ۹۰ برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ملی عکس تعاون در شهریور سال ۹۰ برگزار می‌شود

سرویس: شهرستان‌ها
۱۳۸۹/۱۲/۰۶
۰۲-۲۵-۲۰۱۱
۱۲:۱۷:۱۸
۸۹۱۲-۰۳۳۲۷: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – اصفهان
سرویس: شهرستان‌ها

دبیر نخستین جشنواره ملی عکس تعاون اصفهان، گفت: نخستین جشنواره ملی عکس تعاون در شهریور سال ۹۰ برگزار می‌شود.

"شاهین حدادی‌پور"، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اصفهان، اظهار داشت: جشنواره عکس تعاون در دو مرحله استانی و ملی و در دو سطح آماتور و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش فرهنگ تعاون در بین اقشار مختلف جامعه از راه تصویر، بررسی اهمیت و نقش تعاون در توسعه ملی، نشان دادن اهمیت نقش تعاون در اتحاد و انسجام ملی و معرفی ابعاد و توانمندیهای بخش تعاون به جامعه هنری و هنرمندان عنوان کرد.

دبیر جشنواره عکس تعاون اصفهان افزود: تعاون از نگاه کلی، تعاون و جامعه و زندگی فردی و اجتماعی، تعاون و اقتصاد و صنعت و تعاون و زنان و جوانان از موضوعات جشنواره است.

حدادی‌پور با بیان اینکه هر عکاس می‌تواند پنج عکس به دبیرخانه ارسال کند، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال عکس به دبیرخانه جشنواره تا ۳۱ فروردین سال ۹۰ فرصت دارند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با داشتن سهمیه ۵۰ عکس در جشنواره ملی جزء استانهای است که بیشترین تعداد عکس را خواهد داشت، گفت: داوران پس از بررسی آثار رسیده به دبیرخانه ۵۰ عکس برتر را برای حضور در جشنواره ملی به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال می‌کنند.

دبیر جشنواره عکس تعاون اصفهان اظهار داشت: جوایز نفرات اول، دوم و سوم در بخش حرفه‌ای در سطح استان به ترتیب دو سکه بهار آزادی، یک سکه بهار آزادی و نیم سکه بهار آزادی و در سطح آماتور یک سکه بهار آزادی، نیم سکه بهار آزادی و ربع سکه بهار آزادی است.

وی آخرین مهلت ارسال را ۳۱ فروردین سال ۹۰ اعلام کرد و افزود: داوری آثار در سطح استانی در ۳۰ اردیبهشت سال آینده و برگزاری نمایشگاه و مراسم اختتامیه جشنواره استانی اول مرداد و جشنواره ملی ۱۳ شهریور سال ۹۰ خواهد بود.

همچنین معاون طرح و برنامه اداره کل تعاون استان اصفهان گفت: به اجتماع مستقل افراد برای تامین نیازها و اهداف مشترک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود از طریق اداره و نظارت دموکراتیک، تعاون گفته می‌شود.

"سیدمهرداد نوابی"، اصول تعاون را عضویت اختیاری و آزاد، کنترل دموکراتیک توسط اعضا، مشارکت اقتصادی اعضا، خودگردانی و عدم وابستگی، آموزش و اطلاع‌رسانی، همکاری تعاونیها با یکدیگر و توجه به جامعه و توسعه پایدار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸ هزار و ۶۰۰ تعاونی در سطح استان اصفهان وجود دارد، گفت: حدود ۴ هزار و ۲۰۰ تعاونی در سطح استان به صورت فعال عمل می‌کنند.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست