1. خانه
  2. اخبار
  3. نفرات برتر جشنواره فیلم رأفت و عکس تجلی نور نیشابور معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره فیلم رأفت و عکس تجلی نور نیشابور معرفی شدند

: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره‌های و چهاردهمین هفته فیلم رأفت و عکس تجلی نور نیشابور با معرفی برترین‌های فیلم‌ساز و عکاس این شهرستان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر نیشابور صبح دوشنبه در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: هشتمین و چهاردهمین هفته فیلم و عکس نیشابور در راستای ترویج فرهنگ رضوی در میان نسل جوان و به منظور شناخت توانمندی‌های فیلم سازان و عکاسان جوان شهرستان برگزار شد.

حسین محروقی اظهار داشت: در بخش رضوی فیلم کوتاه حدیث از محمد حسین مختاریه و جواد نادری نشان فیروزه و لوح تقدیر را از آن خود کرد و در بخش آزاد بهترین فیلم مستند به فیلم ساعت اثر محمد تراب‌بیگی، بهترین فیلم تجربی به فیلم شکل و مفهوم اثر رضا شیخلانی، تعلق گرفت.

مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر نیشابور تصریح کرد: بهترین فیلم داستانی به فیلم‌های ناگهان برف ساخته حمید ناصری مقدم و پیاده‌رو اثر ابوالفضل کاهانی، بهترین فیلم نامه به فیلم ناگهان برف ساخته حمید ناصری مقدم، بهترین کارگردانی به مهدی قادری‌فرد برای فیلم گرامافون و ابوالفضل کاهانی برای فیلم پیاده‌رو، بهترین تصویربرداری به فیلم ناگهان به علی شورورزی و حمید نبی‌زاده و بهترین تدوین به فیلم فراموش‌شدگان به مجید محمدی پناه ثبت شد.

وی گفت: در بخش بهترین انیمیشن هیچ اثری به عنوان برتر شناخته نشد و از فیلم‌های غذای انسان ساخته مریم آمارلو و تنها اگر دمی ساخته علی شورورزی تقدیرشد.

مسئول انجمن سینمای جوانان دفتر نیشابور اظهار داشت: در بخش عکس در بخش آزاد مجید فلاح تندیس افتخار را به عنوان نفر اول از آن خود کرد.

محروقی گفت: نفر دوم طاهره صادق‌نژاد و نفر سوم فرخ فریدون معرفی شدند و از مهدی بهزیون و حجت سالار محمدی تقدیر به عمل آمد.

وی افزود: در بخش رضوی جایزه ویژه به حسین سعیدی اهدا شد و از شکوفه بیاتی نیز تقدیر به عمل آمد.

 
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست