1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «انسانیت در جنگ» افتتاح شد

نمایشگاه عکس «انسانیت در جنگ» افتتاح شد

نمایشگاه عکس «انسانیت در جنگ» با حضور دبیر کل و نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر صبح امروز در موزه اسناد ملی این جمعیت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» صبح امروز نمایشگاه عکس «انسانیت در جنگ» جمعیت هلال احمر با هدف نمایش رفتارهای انساندوستانه در جنگ‌ها و مناقشات، با حضور دبیر کل و نماینده ولی فقیه جمعیت در ساختمان معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت افتتاح شد.
نمایشگاه عکس «انسانیت در جنگ» موزه و اسناد ملی جمعیت هلال‌احمر در یک بخش ۴۰ عکس (در ابعاد ۷۰ در ۵۰ ) از آثار ۵ فتو ژورنالیست بزرگ جهان (جیمز نچوی، فرانکو پاجتی، ران حویو، آنتونین کراچویل و کریستوفر موریس) و در بخش دیگر ۲۵ اثر از آرشیو عکس اداره کل روابط عمومی جمعیت و همچنین عابدین مهدوی عکاس خبری ایرانی به نمایش گذاشته است.
این نمایشگاه با همکاری کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، اداره کل امور بین‌الملل و اداره کل روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر برپا شده است.
بنابر این گزارش علاقه‌مندان می‌توانند از ۲ تا ۳۰ آبان از ساعت ۱۰صبح تا ۴ بعد از ظهر (به جز پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها) به موزه ملی جمعیت هلال احمر واقع در طبقه دوم ساختمان معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی این جمعیت به نشانی خیابان ولیعصر (عج) بالاتر از میرداماد خیابان شهید یاسمی مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست