1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس انقلاب با عنوان «من + تو» در لرستان دایر شد

نمایشگاه عکس انقلاب با عنوان «من + تو» در لرستان دایر شد

با حضور جمعی از مسئولان لرستان نمایشگاهی از مجموعه عکس‌های انقلاب اسلامی با عنوان «من + تو» در محل نگارخانه شهید هژبر ارشاد خرم آباد گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، معاون فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی لرستان صبح امروز در مراسم گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه ۶۲ قطعه عکس رنگی رئال با موضوعات انقلاب اسلامی و آزاد اجتماعی از آثار غلامرضا نژاد‌مقدم در نگارخانه شهید هژبر ارشاد خرم آباد دایر شده است.
امین کمالوندی افزود: این نمایشگاه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تا ۲۲ بهمن ماه آماده بازدید علاقمندان است.
وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان دلفان گفت: به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاه هنرهای تجسمی نیز صبح امروز در سالن مجتمع فرهنگی ـ هنری ارشاد اسلامی دلفان برگزار شده است.
کمالوند تصریح کرد: در این نمایشگاه ۳۵ اثر مشبک و معرق هنرمند اکبر همتی از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی دلفان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی دلفان نیز تا پایان ۲۲ بهمن برای بازدید عموم دایر است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست