1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس «نگاه کن» تا ۱۱ خرداد برپاست

نمایشگاه عکس «نگاه کن» تا ۱۱ خرداد برپاست

نمایشگاه عکس «نگاه کن» تا ۱۱ خرداد برپاست

سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی
۱۳۹۰/۰۳/۰۴
۰۵-۲۵-۲۰۱۱
۱۴:۳۱:۱۲
۹۰۰۳-۰۳۱۷۵: کد خبر

خبرگزاری دانشجویان ایران – تهران
سرویس: فرهنگ و هنر – هنرهای تجسمی

مدیر آژانس عکس جام در خصوص نمایشگاه عکس «نگاه کن» گفت: حضور عکاسان تازه کار اما توانا در کنار حرفه ای ها اتفاق خوبی است.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،نمایشگاه عکس «نگاه کن» با مجموعه عکس هایی از ۱۵ عکاس جوان و در قالب ۱۷ مجموعه عکس با موضوع عمده مستند اجتماعی و داستانی ۲۷ اردیبهشت در نگارخانه خیال موسسه صبا افتتاح شد.

علی آقاربیع، مدیر آژانس عکس جام که نمایشگاه عکس جام را در موسسه صبا برپاکرده است، ضمن بیان این مطلب گفت: « در این نمایشگاه به جز چند عکاس حرفه‌ای بقیه عکاسان تازه کارند که بیش از ۲ سال سابقه عکاسی ندارند و بی‌اسم و رسم‌اند اما با توجه به امکانات و بودجه کم، خیلی خوب و حرفه‌ای کار کرده‌اند. حضور چند عکاس حرفه‌ای در این نمایشگاه نیز به سبب تشویق دوستان عکاس جدید است و اینکه عکاسان تازه کار در کنار حرفه‌ای ترها مطرح شوند. حضور این عکاسان تازه کار اما توانا در کنار حرفه‌ای‌ها اتفاق خوب این نمایشگاه است.»

آژانس عکس جام از مرداد ماه سال ۸۸ شروع به فعالیت کرده است.

آقاربیع درباره این نمایشگاه که اولین نمایشگاه آژانس جام است، گفت: « ما از مرداد ۸۹ شروع به فعالیت کردیم و در این مدت ۱ سال با عکاسان زیادی در ارتباط بودیم. برای این نمایشگاه عکس‌های خبری خوبی از عکاسان جوان داشتیم اما با توجه به محدودیت‌ها و نوپا بودن آژانس تصمیم گرفتیم که فقط عکس های مستند اجتماعی عکاسان را به نمایش بگذاریم.»

او گفت: « موسسه صبا، فضاهای نمایشگاهی خوبی دارد و ما از حضورمان در این فضای فرهنگی راضی هستیم فقط این فضا به خاطر محدودیت‌های برخی از مجموعه عکس‌های دوستان را از نمایشگاه حذف و یک سری از کارها را جابه جا کرد.»

آقاربیع ابراز امیدواری کرد که آژانس بتواند هر ۶ ماه یک بار نمایشگاهی از آثار عکاسان جوان برپا کند و گفت:

« اگر بشود از این پس سالی ۲ نمایشگاه در گالری‌های دولتی و در صورت استقبال نگارخانه‌های خصوصی برپا کنیم، به نتیجه‌ای که می‌خواهیم می رسیم. البته نگارخانه‌های خصوصی معمولا از عکس‌های مستند اجتماعی چندان استقبال نمی‌کند و گالری‌های دولتی مثل موسسه صبا حمایت بیشتری از این گونه عکس ها می کنند. »

نمایشگاه عکس « نگاه کن» تا ۱۱ خرداد، همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۹ پذیرای عموم علاقه‌مندان است.

انتهای پیام

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست