1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « پلک با من نگاه کن… » در همدان

نمایشگاه عکس « پلک با من نگاه کن… » در همدان

نمایشگاهی از آثار عکاسی مصطفی اسدبیگی با عنوان  « پلک با من نگاه کن… » با موضوع طبیعت استان همدان در نگارخانه دانشگاه ساختمان علوم انسانی دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان برگزار می شود .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی عکس اسدبیگی به شمار می رود تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۵ در ۵۰ سانتیمتر با نماهایی از نمایش طبیعت مناطقی چون : همدان ، سرکان ، آرتیمان ، تویسرکان و… به نمایش گذاشته شده است .
اسدبیگی همدانمصطفی اسدبیگی متولد آذر ماه سال ۱۳۷۲ و دانش آموخته رشته کارشناسی حسابداری از دانشگاه آزاد تویسرکان است . این عکاس جوان نزدیک به دو سال است که پس از شرکت در دوره های آموزشی و کارگاه های عکاسی به شکل جدی به عکاسی مشغول شده است .
در قاب نخست نمایشگاه انفرادی عکس «پلک با من نگاه کن … » آمده است :
نمایشگاه عکس پلک که با راهنمایی و هدایت استاد امید وفایی سرپرست دفتر تویسرکان انجمن سینمای جوان به بار نشسته است دربرگیرنده عکس هایی مستند از طبیعت منطقه تویسرکان است . تویسرکانی که در استان همدان و استان های همجوار به بهشت غرب کشور شهره است و بنده سعی داشته ام تا با این نمایشگاه عکس ، سندی باورپذیر از این عبارت را در برابر دیدگان دانشجویان دیگر شهرها قرار دهم تا با رسانه ای همچون عکاسی بتوانیم با وجود فقری که گریبانگیر منطقه ام شده است زیبایی های بی بدیل و بی نظیر تویسرکان را که در مسیر جاده ای بن بست قرار گرفته است به شکلی جامع معرفی کنم .
عکس های این نمایشگاه اغلب از روستاهایی چون سرکان ، کهنوش ، کشانی ، تیمی جان و… تهیه و ارایه شده اند .
این نمایشگاه با همکاری انجمن سینمای جوان دفتر تویسرکان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان در حرکتی مشترک برگزار شده است .
نمایشگاه عکس «با پلک من نگاه کن … »  ساعت ۱۵ روز شنبه ۷ آذرماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.
علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز دوشنبه ۱۶ آذرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۸ از عکس های به نمایش گذاشته شده در این نگارخانه دیدن کنند .
نگارخانه دانشگاه در استان همدان ، شهرستان تویسرکان ، بلوار آرامگاه حیقوق نبی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، ساختمان علوم انسانی واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
سوگواره عکس کودکان محرم برگزیدگان خود را شناخت
پسین
نمایشگاه گروهی عکس « آنسوی واقعه » در شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست