1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی « نگاه کن » در نگارخانه خیال

نمایشگاه گروهی « نگاه کن » در نگارخانه خیال

نخستین نمایشگاه آژانس عکس جام با عنوان " نگاه کن " از عصر روز سه‌شنبه، بیست و هفتم اردی بهشت ماه جاری در نگارخانه خیال نو برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه یکصد قطعه عکس در قالب ۱۷ مجموعه ۵۰ در ۷۵ سانتیمتر و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر از ۱۵ عکاس این آژانس با نگاه هایی ویژه به موضوع مستند و روایی به نمایش درمی آید.

نمایشگاه گروهی « نگاه کن » در نگارخانه خیال

عکاسان صاحب اثر در این مجموعه در قالب مجموعه هایی ۴ تا ۷ تایی به بیان روایت و موضوع پرداخته اند.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب است: حمید صادقی، حامد خورشیدی، محمدرضا سلطانی، فرزانه خادمیان، آرزو بیات، حسین بهارلو، منصوره معتمدی، نرگس تنک بریس، حامد کریم‌زاده، آذین زنجانی، ولی محسنی، وحید قاسمی زرنوشه، فرشید تیغه ساز، سهراب سردشتی و قادر عاقلی.

" آژانس عکس جام " در مردادماه سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در طول مدت فعالیت خود، به جمع آوری و نمایش مجموعه‌های مستند و داستانی از عکاسان این حوزه تمرکز داشته است.

علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه، یازدهم خردادماه سال ۱۳۹۰ همه روزه به جز روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.
ورودی شرقی نگارخانه خیال نو در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، نرسیده به طالقانی، رواق هنر و نشانی ورودی غربی نگارخانه در: خیابان ولیعصر(عج)، خیابان طالقانی غربی، خیابان مظفر (صبا) شماره ۱۲۵ واقع شده است.
خبر: علی آقا ربیع

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست