1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس در پاکستان

نمایشگاه عکس در پاکستان

مدیر خانه عکاسان ایران از استقبال اهالی فرهنگ و رسانه‌های کشور پاکستان از نمایشگاه عکس  «ما می توانیم» خبر داد.  

خبرگزاری میراث‌فرهنگی ـ گروه فرهنگ و هنر ـ مدیر خانه عکاسان ایران از استقبال اهالی فرهنگ و رسانه‌های کشور پاکستان از نمایشگاه عکس  «ما می توانیم» خبر داد.
به گزارش روابط عمومی خانه عکاسان، رسول اولیاء زاده افزود:«22 و ۲۴ بهمن در شهر اسلام آباد پاکستان به نمایش درآمد و مورد توجه فرهنگی‌ها و سفرای کشورهای مختلف قرار گرفت.»
اولین جشنواره عکس «ما می‌توانیم» ششم بهمن با معرفی نفرات برتر و گشایش نمایشگاه عکس‌های برگزیده کار خود را آغاز کرد و تا ۱۸ بهمن در خانه عکاسان برپا بود.
 مدال‌آوری جوانان درعرصه‌های علم و ورزش، حضور جوانان ایرانی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی، توانمندی‌های علمی و پیشرفت ایران در فن‌آوری، توسعه، عمران و سازندگی کشور در دوران پس از جنگ و تلاش برای پیشرفت و دستیابی به تکنولوزژی‌های نوین و صیانت از آنها از جمله موضوعاتی است که عکاسان درآثار ارسالی به دبیرخانه مسابقه به آن پرداخته بودند.
 هم اکنون  خانه عکاسان میزبان نمایشگاه دوره‌ای «کوچک‌های بزرگ‌نما» است که تا دوم اسفندماه سال جاری ادامه دارد.
نمایشگاه «کوچک‌های بزرگ نما» تلفیقی از دو سبک عکاسی با عنوان سبک ساده بینی و عکاسی ترکیبی است که با دستمایه قرار دادن یک موضوع توانسته است موضوعات زیادی را تحت سیطره خود داشته باشد.
علاقه مندان برای دیدن این نمایشگاه‌ها می‌توانند ازساعت ۹ تا ۱۹ به خانه عکاسان ایران واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری مراجعه کنند یا برای دیدن این نمایشگاه به سایت خانه عکاسان به آدرس www.iranipc.net سر بزنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست