1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه گروهی عکس طبیعت شمال

نمایشگاه گروهی عکس طبیعت شمال

نخستین نمایشگاه گروهی عکس طبیعت شمال عصر امروز در نگارخانه ارشاد نوشهر آغاز به‌ کار کرد.‌

به گزارش فارس از نوشهر، این نمایشگاه به همت انجمن عکاسان شمال کشور (دانشگاه مارلیک) و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر به مدت یک هفته در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری نوشهر دایر است.

معاون دانشگاه مارلیک عصر امروز در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به تازه تاسیس بودن انجمن عکاسان شمال کشور گفت: این انجمن در حدود دو ماه آغاز به‌کار کرده است و سعی دارد تا نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های بزرگ‌تر اقدام کند.

حسن هاشمی افزود: پس از فراخوان این نمایشگاه ۱۳۲ اثر از ۳۰ عکاس به این انجمن ارسال شد که از این تعداد، هیئت داوران ۳۰ اثر (هر عکاس یک اثر) را برگزیده اعلام کردند.

وی گفت: از بین این ۳۰ اثر نیز عکس سعید جعفری به عنوان عکس برگزیده انتخاب شد.

این نمایشگاه از دوم تا ۹ خرداد ماه عکس‌هایی از ماندانا اژدر زاده، رضا آل مظفر، نسیم امیری، امیر علی برین، منیره بهرامی، نازیلا تبریزی، خشایار تیموری، سعید جعفری، پرنیان جمالی، بهروز جهانی، فرنوش حاجی مهدی، امیر خجسته، رجا خشنودی، الهام کاشانی، کوشان کیوان خواه، رومینا گودرزی، فاطمه سلیمانی، زینب شاکری، آوا فرجی، ماهرخ فولادیان، ابوالفضل عابدپور، نکیسا عبدالله بیگی، عادله علی اغری، سارا علی محمدی، مرضیه لم یزرع، صبا معدنی، مریم مظفری، پویا ملک سیر، فایزه یزدان‌فر و امیر یوسفی را برای علاقمندان نمایش خواهد داد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست