1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « اتاق روشن » در نگارخانه سوره سنندج

نمایشگاه « اتاق روشن » در نگارخانه سوره سنندج

نمایشگاهی از عکس های " بهرام(کاوان) نصرا.. بیگی " با عنوان " اتاق روشن " از روز سه شنبه اول بهمن ماه سال جاری در نگارخانه سوره شهر سنندج برگزار می شود.

نمایشگاه « اتاق روشن » در نگارخانه سوره سنندج

عکاس در این نمایشگاه تعداد ۲۱ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۵ به نمایش می گذارد.
در قاب ابتدای این نمایشگاه آمده است: عکس های این نمایشگاه در قالب دو مجموعه از آثار عکاس که طی دو سال اخیر ثبت گردیده است به نمایش در می آید. مجموعه اول شامل ۱۴ عکس انعکاسی است از نگاه خاص عکاس به خیرگی های روزانه به نشانه های محل زندگی و مجموعه دوم شامل ۷ قطعه عکس ارائه ای است از دغدغه ها و بیم و امیدهای افراد در روزگار کهنسالی و تنهایی خویش.

نصرا..بیگی متولد سال ۱۳۶۲ و از سال ۱۳۸۵ عکاسی را دنبال می کند. ایشان برگزاری یک دوره نمایشگاه انفرادی و مشارکت در چندین دوره نمایشگاه گروهی عکس را در سوابق اجرایی و هنری خود دارد.

این نمایشگاه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه عصر روز سه شنبه اول بهمن ماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه به جز روزهای تعطیل تا پایان روز پنجم بهمن ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه سوره استان کردستان در شهر سنندج، خیابان فردوسی، پردیس سینمایی بهمن، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست