1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « اسحاق آقایی » در نگارخانه شیوه شیراز

نمایشگاه « اسحاق آقایی » در نگارخانه شیوه شیراز

نمایشگاهی از آثار عکاسی " اسحاق آقایی " با عنوان " عکسمون و آب برکه تا قیامت می مونه " از عصر امروز، پنجشنبه دوم تیرماه جاری در نگارخانه شیوه شیراز گشایش یافته است.
" اسحاق آقایی " در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید را در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع انعکاس گوشه هایی از زندگی عشایر بویراحمد، قشقایی و لر را جهت آشنایی هرچه کامل تر مخاطب به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه « اسحاق آقایی » در نگارخانه شیوه شیراز

" اسحاق آقایی " از جمله عکاسان ایرانی است که سالهابر روی پروژه مردم نگاری به ویژه در حوزه عشایر خطه کهگیلویه و بویراحمد فعالیت کرده و عکس هایی جذاب را از زندگی از اقوام دارا است.
مجموعه عکس های ارایه شده در این نمایشگاه، دستاورد پنج سال اخیر عکاس در حیطه شهرستان یاسوج بوده است.

عکاس در بخشی از متن قاب اول نمایشگاه خود آورده است:

عکاسی از عشایر برای من یک جوشش فرهنگی است و همواره سعی کرده ام با استفاده از دوربین عکاسی و بیان هنری به ثبت و ضبط این میراث کهن بپردازم.
در روزگاری که مدرنیته در تمام ساختارهای جامعه رسوخ یافته و زندگی ایلی نیز بی تاثیر از آن نیست ، برای من که این زندگی را خود تجربه کرده ام ، فراموش آیین ها و باورهای ایلی در این رهگذر سخت است و شاید همین باعث گرایش من به عکاسی از عشایر شده است.

" اسحاق آقایی " متولد ۱۳۵۵ شهرستان بویراحمد است و عکاسی را از سال ۱۳۷۲ در انجمن سینمای جوانان یاسوج آغاز کرد.
این عکاس مردم نگار بخش اعظمی از زندگی عکاسی خود را به ثبت زندگی جمعی و آیین های عشایر بویراحمد و قشقایی گذرانده است.
آثار این عکاس یاسوجی تاکنون در چندین نمایشگاه گروهی ملی و بین المللی شایسته دریافت رتبه و تقدیر شناخته شده است. آقایی هم اکنون عکاس خبرگزاری مهر می باشد.

این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد شهرداری یاسوج و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
علاقمندان می توانند جهت دیدار از این نمایشگاه همه روزه تا روز چهارشنبه، هشتم تیرماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.
لازم به یادآوری است عکس های ارایه شده در این نمایشگاه همزمان با آخرین روز نمایش از طریق نگارخانه چیلیک به نشانی: www.ChiilickGallery.com قابل مشاهده است.
نگارخانه شیوه در شیراز، فلکه گاز، روبروی درب اصلی بوستان آزادی ، کوچه پانزدهم واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست