1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « ایران به روایت چشمان من » در تبریز

نمایشگاه « ایران به روایت چشمان من » در تبریز

نمایشگاهی از آثار عکاسی ” ناصر میزبانی ” با موضوع معماری مناطق و اقلیم های گوناگون ایران با عنوان “ ایران به روایت چشمان من ” از روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه جاری در نگارخانه انجمن سینمای جوانان تبریز گشایش می یابد.

عکاس نمایشگاه « ایران به روایت چشمان من » در تبریزدر این نمایشگاه تعداد ۳۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را از ۳۱ ابنیه استان های کشور را به نمایش می گذارد.

ناصر میزبانی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز است و عکاسی را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. وی در سال ۱۳۶۴ موفق به دریافت لوح تقدیر در مسابقه نفت و زندگی شد.
میزبانی از سال ۱۳۶۸ عکاسی را با نگاهی حرفه ای ادامه داد و از سال ۱۳۷۱ شروع به همکاری با مطبوعات نمود.
این عکاس پس از گذراندن دوره تخصصی چاپ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ در زمینه عکاسی معماری ایران به صورتی تخصصی زمانی را صرف کرد و در ادامه اقدام به چاپ و نشر مجموعه کارت پستال، کتاب و کتابچه و پوستر برای بیشتر استان های کشور کرد.
ایشان همچنین با عکاسی از تمامی راه ها و جاده های کشور تحت پروژه راه های ایران مجموعه ای را در این زمینه تدوین کرد و در همین راستا برای عکاسی از عروسی عشایر قشقایی در سال ۲۰۰۲ میلادی موفق به دریافت لوح تقدیر یونسکو شد.

عکس های ناصر میزبانی در نمایشگاه های متعددی در ایران و کشور های دیگر به نمایش گذاشته شده و با آثار این عکاس، کتاب هایی نیز به چاپ رسیده است.

همچنین نشستی پیرامون نقد آثار و کیفیت عکاسی معماری عصر روز سه شنبه دوم آبان ماه با حضور عکاس در محل مجتمع فرهنگی هنری ۲۲ بهمن در ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند تا پایان روز پنج شنبه ۴ آبان ماه سال جاری در روز‌های شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ (به جز جمعه‌ها و روزهای تعطیل) از این نمایشگاه دیدن کنند.
مجتمع فرهنگی ۲۲ بهمن در تبریز، بلوار استاد محمدحسین شهریار، مجتمع سینمایی بیست و دوم بهمن، نگارخانه انجمن سینمای جوانان واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی پوشه جدید در گالری افرند
پسین
اسامی شرکت کنندگان در دومین جشنواره ایران شناسی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست