1. خانه
  2. اخبار
  3. « ایران به روایت چشمان من » در موزه عکسخانه شهر

« ایران به روایت چشمان من » در موزه عکسخانه شهر

یکصدوشصت و هشتمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر به نمایش عکس هایی از ناصر میزبانی با موضوع معماری ایران با عنوان “ ایران به روایت چشمان من ” اختصاص یافت.

« ایران به روایت چشمان من » در موزه عکسخانه شهر

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این دوره از نمایشگاه که عصر روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه جاری در محل موزه عکسخانه شهر گشایش می یابد ناصر میزبانی تعداد ۳۱ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را از ۳۱ ابنیه استان های کشور را به نمایش می گذارد.

ناصر میزبانی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز است و عکاسی را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. وی در سال ۱۳۶۴ موفق به دریافت لوح تقدیر در مسابقه نفت و زندگی شد.
میزبانی از سال ۱۳۶۸ عکاسی را با نگاهی حرفه ای ادامه داد و از سال ۱۳۷۱ شروع به همکاری با مطبوعات نمود.
این عکاس پس از گذراندن دوره تخصصی چاپ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ در زمینه عکاسی معماری ایران به ورتی تخصصی زمانی را صرف کرد و در ادامه اقدام به چاپ و نشر مجموعه کارت پستال، کتاب و کتابچه و پوستر برای بیشتر استان های کشور کرد.
ایشان همچنین با عکاسی از تمامی راه ها و جاده های کشور تحت پروژه راه های ایران مجموعه ای را در این زمینه تدوین کرد و در همین راستا برای عکاسی از عروسی عشایر قشقایی در سال ۲۰۰۲ میلادی موفق به دریافت لوح تقدیر یونسکو شد.

عکس های ناصر میزبانی در نمایشگاه های متعددی در ایران و کشور های دیگر به نمایش گذاشته شده و با آثار این عکاس، کتاب هایی نیز به چاپ رسیده است.

همچنین روز یکشنبه دهم اردی بهشت ماه با حضور عکاس، نشستی در محل موزه در ساعت ۱۰:۳۰ برگزار خواهد شد.
علاقه مندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۲ اردی بهشت ماه سال جاری در روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ (به جز جمعه‌ها و روزهای تعطیل) از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، جنب بوستان بهار شیراز واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
… و سال ۱۳۹۰ هم گذشت!
پسین
سی ونهمین تور عکاسی چیلیک به « خوانسار » می رود+تکمیلی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست