1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « دختران سرزمین من » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه « دختران سرزمین من » در موزه عکسخانه شهر

یکصد و چهل و سومین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر به آثار عکاسی ساسان مویدی با عنوان ” دختران سرزمین من ” اختصاص دارد که عصر امروز در محل موزه عکسخانه شهر به مناسبت آغاز سال تحصیلی و روز جهانی کودک، برگزار می شود.

نمایشگاه « دختران سرزمین من » در موزه عکسخانه شهر

به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک ” این نمایشگاه در برگیرنده ۴۰ قطعه عکس سیاه و سفید در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر است که از دختران ۸ تا ۱۴ سال در شرایط مختلف زندگی در قالب قومیت ها و نژادها، تحصیل، اوقات فراغت، کار و تلاش آنها ثبت شده است.

ساسان مویدی با کودکان و نوجوانان عشایر در کوچشان همراه شده و دخترانی که کودکی شان با مسئولیت های بزرگ شروع شده و همواره در تلاش برای فردای دیگری هستند، عکاسی کرده است.
ایشان در کانون اصلاح و تربیت با این نوجوانان زندگی کرده و پاکی و صداقت را در چشمانشان دیده و در عکس نشانده، در زمان جنگ مرگ کودکان را در خواب زیر بمب باران های هوایی و موشک عکس گرفته و در سوگشان نشسته است.

عکاس سالهای دفاع مقدس در طول تمامی سالهایی که عکاسی می کند هیچ وقت دوربین اش از حضور کودکان و نوجوانان غافل نبوده و گاهی به صورت تک عکس و گاهی به صورت گزارش تصویری …
مویدی پیش از این نیز در نگارخانه چیلیک با نمایش مجموعه هایی با عناوین: قلعه پنهان، ماسوله سفید و ایران بهشت زمین حضور یافته است. 
علاقمندان می توانند تا ۲۶ مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷، جمعه ها ۱۰ تا ۱۶ از این نمایشگاه در موزه عکسخانه شهر دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، میدان بهار شیراز واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست