1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « نخل و علم » در نگارخانه آشتیانی اراک

نمایشگاه « نخل و علم » در نگارخانه آشتیانی اراک

نمایشگاهی از آثار عکاسی عادل عزیزی با عنوان " نخل و علم " در نگارخانه آشتیانی فرهنگسرای آیینه اراک در حال برگزاری است.

نمایشگاه « نخل و علم » در نگارخانه آشتیانی

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) در این نمایشگاه عکاس تعداد ۳۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را همزمان با نمایش گذارای – اسلایدشوی – تعدادی دیگر از آثار با موضوع علم برداری و نخل گردانی در استان مرکزی است.

عزیزی با نمایش مجموعه عکس " نخل و علم "، سومین نمایشگاه انفرادی از آثار عکاسی خود را پس از نمایشگاه «سوز دل » با موضوع محرم و نمایشگاه عکس «وصال» با موضوع تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام برگزار کرده و سعی دارد تا از نمادهای به کارگرفته شده در آیین های مردمی مجموعه عکس های دقیق تری را گردآوری کند.

محور برگزاری نمایشگاه آیین عاشورایی نخل گردانی و علم گردانی در شهر خمین و روستاهای مراد آباد و هزاوه از توابع استان مرکزی است که به عنوان میراث معنوی استان به ثبت ملی رسیده است.

عادل عزیزی متولد شهریورماه سال ۱۳۶۳ است و دانش آموخته کاردانی سخت افزار از دانشگاه است.
ایشان عکاسی را به طورحرفه ای ازسال ۱۳۸۲ زیر نظر حمیدرضا مجیدی آغاز نموده و در محضر اساتیدی چون مرحوم بهمن جلالی و محمد مختاریان نیز بوده است.

علاقه مندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۴ دی ماه سال جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه آشتیانی در استان مرکزی، شهر اراک، خیابان هپکو، فاز یک شهرک شهید بهشتی، جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهنگسرای آیینه واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست