1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه «۶۵ فریم خاطره حاجی خانی» در ابهر افتتاح شد

نمایشگاه «۶۵ فریم خاطره حاجی خانی» در ابهر افتتاح شد

نمایشگاه عکس «65 فریم خاطره از دفاع مقدس» در ابهر برگزار شد.

نمایشگاه عکس «65 فریم خاطره از دفاع مقدس» از عکس‌های «سعید حاجی‌خانی»، عکاس ابهری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر بر دیوارهای تالار نمایشگاه این اداره افتتاح شد.

«سعید حاجی‌خانی»، درضمن افتتاح این نمایشگاه بیان کرد: برای این نمایشگاه از میان بایگانی شخصی ام که شامل بیش از ۳۰۰۰ فریم اسلاید و نگاتیو می باشد،تنها۶۵ قطعه عکس مربوط به صحنه‌های حماسی و رویدادهای مهم را انتخاب کردم تا بدین‌وسیله خاطراتی از روزهای زیبای حماسه آفرینی یک ملت را به نمایش بگذارم.

وی ادامه داد: با این نمایشگاه در حقیقت می خواهم مردم را به یاد روزهایی از تاریخ معاصر بیاندازم که بدون آن تاریخمان معنی خود را از دست می‌دهد‌ و باید در یادمان جاویدان بماند که زمانی در این آب و خاک جنگی رخ داد و ملتی برای دفاع مهیا شد و ما در این دفاع به برکاتی پنهان دست یافتیم.
حاجی‌خانی اولین تجربه های عکاسی خود را از سنین نوجوانی و در جریان مبارزات انقلاب آغاز کرد، او در روزهای پیروزی انقلاب به عکاسی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها مشغول بود و پس از آغاز جنگ، از اوایل سال ۱۳۶۰ راهی جبهه‌ها شد و تا سالهای پایانی به کار عکاسی مشغول بوده است.

این نمایشگاه در فرهنگسرای نور شهرستان ابهر، خیابان شهید خلیل طهماسبی واقع شده و زمان بازدید از این نمایشگاه همه روزه در طول مدت برپایی از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۹:۳۰ می باشد.

خبر: اعظم ولی قیداری

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست