1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « زیست بوم » در ساری

نمایشگاه عکس « زیست بوم » در ساری

به مناسبت گرامی داشت هفته جهانی محیط زیست نمایشگاه عکس « زیست بوم » با عکس هایی از حسین خادمی در نگارخانه بوستان ملل شهر ساری برگزار می شود.
پوستر نمایشگاه زیست بوم ساری حسین خادمی
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در نمایشگاه عکس زیست بوم تعداد ۳۷ قطعه عکس رنگی در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر و ۸ قطعه عکس در اندازه ۳۰ در ۸۰ سانتیمتر با موضوع حیات وحش و محیط زیست استان مازندران به نمایش گذاشته شده است .

حسین خادمی متولد شهریورماه سال ۱۳۵۴ در شهرستان سوادکوه و در حال حاضر عکاس سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران است که بیش از یک دهه از تجربه عکاسی خود را بر تنوع طبیعت استان و گونه های جانوری و حیات وحش استان متمرکز کرده است .

حسین خادمی از جمله عکاسان حامی محیط زیست است که پیش از این در نمایشگاه های گروهی عکس : « نگذاریم! خاطره شود… » ، « تنوع زیستی ، شریان زندگی » ، « سونات طبیعت » و « گرامی داشت هفته جهانی حفاظت محیط زیست » صاحب اثر بوده است .
ایشان خردادماه سال گذشته، از دفتر دکتر مهناز مظاهری معاونت آموزش و پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ، گیرنده لوح تقدیر بوده اند .

نمایشگاه عکس زیست بوم با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و شهرداری ساری ، ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۷ خردادماه جاری با شعار به « سوی طبیعت ، برای زندگی » گشایش یافته و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد یافت .
سایر علاقمندان نیز می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.

نگارخانه بوستان ملل در استان مازندران ، شهر ساری واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس « راه ابریشم » در نگارخانه بهزاد
پسین
نمایشگاه عکس « سیاه مثل برف » در نگارخانه دنا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست