1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «زیست بوم» مازندران در ساری

نمایشگاه گروهی عکس «زیست بوم» مازندران در ساری

نمایشگاه گروهی عکس از عکاسان مازندران با موضوع زیست بوم مازندران در نگارخانه حوزه هنری مازندران در شهر ساری در حال برگزاری است.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس که با همت و حمایت خانه عکاسان حوزه هنری مازندران برگزار شده، عکاسان صاحب اثر ضمن احترام به مقام شامخ عکاس فقید «ابراهیم رفیعی پرکوهی» و تقدیر از خانواده گرامی ایشان، یاد و نام این عکاس مستند و تلاش‌گر عرصه فرهنگ و هنر را نکو داشتند. 

نمایشگاه گروهی عکس از عکاسان مازندران در ساری
در این نمایشگاه عکس، ضمن نمایش اثری از عکاس فقید مرحوم « ابراهیم رفیعی » آثار دیگر عکاسان نیز با موضوع زیست بوم مازندران به نمایش گذاشته شد: شروین امیرخانلو
معصومه اسماعیلی، اصغر عالیشاه، علی کاکویی، سبیکه جهان بیگلو، مهدی معصومی گرجی، عقیل تشکری، رضا هاشمی، ابراهیم فلاح، حسین خادمی، آمنه حبیب پوریان، لیلا شکوهی، زهرا محمدی، حامد پراکند، مصطفی نیک نقش، کیوان جعفری، حسین بهرامی، معصومه زلیکانی، نرجس خاتون اندرواژ، خاطره محمدی، محسن غلامی، الهه اسودی و سمیه رضا پوریان.
این نمایشگاه عکس با ۳۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۴۰ در ۶۰ سانتیمتر در سالن نگارخانه حوزه هنری استان مازندران به نمایش درامده و علاقمندان می توانند تا پایان بهمن ماه جاری همه روزه به جز روزهای جمعه از ساعت ۹ تا ۱۷ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.
حوزه هنری استان مازندران در شهر ساری، بلوار دانشجو واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
بیانیه کمیته حقوقی انجمن صنفی عکاسان ایران درباره مدارک علمی کیارنگ علایی حسینی
پسین
دل نوشته یک دوست در فراق دوستان عکاس

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست