1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «اقتدار نیروی دریایی ارتش» در باغ موزه قصر

نمایشگاه عکس «اقتدار نیروی دریایی ارتش» در باغ موزه قصر

نمایشگاه گروهی عکس «اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» بمناسبت هفتم آذرماه (روز نیروی دریایی ارتش) صبح امروز یکشنبه ۱۳ آذرماه جاری در محل باغ موزه قصر در تهران گشایش یافت.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک نمایشگاه گروهی عکس «اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» با پنجاه قطعه عکس ۵۰ در ۷۰س.م از پنج عکاس ایرانی به نمایش درآمد.
مسعود نظری مهرابی، محمدصادق هاشم زاده، سیدمحمد موسوی، محسن رنگین کمان و موسی تقوی نمین از صاحبان عکس اآثار ارایه شده در این نمایشگاه گروهی هستند.


در متن مربوط به قاب نخست این نمایشگاه عکس در قالب بیانیه آمده است:
همیشه تصاویر اقتداری در عرصه های مختلف باعث سربلندی یک ملت می شود.
ایرانیان از گذشته به دستاوردهای خود افتخار کرده و امروز در عرصه دریایی؛ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از علم، فناوری و توان جوانان این مرز و بوم توانسته است ،علاوه بر حفظ مرزهای آبی کشور، در آب های آزاد بین المللی و دور دست حضور مقتدرانه داشته و امنیت خطوط کشتیرانی کشور را تامین نماید.
در این نمایشگاه تنها گوشه ای از اقتدار و قابلیت های بازدارنده نیروی دریایی ارتش را گرد آورده ایم. این عکس ها در یک قاب کوچک اما همچون عظمت اقتدار مردان بی ادعای دریا، مخاطب را با رشادت های دلاورمردان این نیرو در دریاها، نمایان می سازند.
نمایشگاه عکس ” اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” شروعی است بر اتفاقی مستمر…
و این بار تنها به بهانه تماشای دستاوردهای اقتداری دریادلان و بمناسبت بزرگداشت سالروز هفتم آذر(روز نیروی دریایی ارتش) از نگاه عکاسان خبری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

نمایشگاه گروهی عکس” اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ” صبح روز یکشنبه سیزدهم آذرماه ۱۴۰۱ در محل گالری باغ موزه قصر افتتاح و تا ساعت ۱۷ پذیرای علاقمندان به عکس و عکاسی است. این نمایشگاه عکس تا پایان روز پنجشنبه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای حضور سایر علاقمندان خواهد بود.
باغ موزه قصر در تهران، خیابان دکتر علی شریعتی، بعد از تقاطع خیابان استاد مرتضی مطهری، خیابان شهدای ناجا واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
برگزاری «نشست مستند عکاسی» در گالری نگاه
پسین
بیاد عکاسان شهید و شهدای رسانه پرواز C130 و غربت‌شان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست