1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس تاریخی‌ «تَصور دوباره» در نشانی موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه عکس تاریخی‌ «تَصور دوباره» در نشانی موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه مجازی عکس تاریخی‌ «تَصور دوباره» از روز دوشنبه ۲۷ اردی‌بهشت ماه ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.
این نمایشگاه به مناسبت ۲۶ سالگرد تاسیس موزه عکسخانه شهر و همچنین روز جهانی موزه‌ها برگزار می‌گردد که شامل ۱۵ قطعه عکس از تصاویر موجود در گنجینه موزه است که در دوره قاجار و بعد از آن توسط عکاسان ایرانی و خارجی مانند میرزا حسن منشی، آنتوان سوریوگین، میرزا حبیب الله، برادران خاچاطوریان و . . . عکاسی شده است که در برخی تصاویر متاسفانه اطلاعات مناسبی از عکاسان موجود نمی باشد. قابل ذکر است این عکس‌ها برای اولین بار به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

موزه عکسخانه شهر با هدف شناسائی، گردآوری، ساماندهی، معرفی و نگهداری از عکس‌ها و تجهیزات عکاسی (از آغاز ورود به ایران تا عصر حاضر) در تاریخ ۲۸ اردیبهشت سال ۱۳۷۴ همزمان با روز جهانی موزه‌ها در فضایی با مساحت۲۵۰ مترمربع افتتاح شد.
نمایشگاه مجازی عکس تاریخی «تَصور دوباره» تا تاریخ ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ به صورت روزانه یک قطعه عکس در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر بارگذاری خواهد شد.
علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به صفحه مجازی موزه در اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/akskhaneh_shahr مراجعه کنند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکس نخستین راه آهن بین قاره ای آمریکا به ثبت رسید
پسین
در چنین روزی عکس نخستین پرواز انفرادی بر فراز اقیانوس اطلس به ثبت رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست