1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «مرز سرگردانی» جواد پورصمد در تهران

نمایشگاه عکس «مرز سرگردانی» جواد پورصمد در تهران

نمایشگاه انفرادی عکس جواد پورصمد با عنوان «مرز سرگردانی» عصر جمعه ۱۱ شهریور ماه جاری در گالری دنا در تهران به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که صمد قربان زاده،‌ گردانندگی/کیوریتوری آن را عهده دار است؛ تعدادی از آثار عکاسی جواد پورصمد با موضوع آوارگان عراقی در سال ۱۳۷۰ انتخاب و ارایه شده است.
جواد پورصمد متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۸ متولد شهرستان ارومیه و از جمله پیشکسوتان عکاسی استان آذربایجان غربی است که نزدیک به چهار دهه می‌باشد که در حوزه عکس و فیلم و تصویر فعالیت دارد.
کتاب آذربایجان غربی
اثر تالیفی_تصویری این عکاس است که در سال ۱۳۸۲ به چاپ رسیده و در سایت کتاب عکس به عنوان بانک تالیفات عکاسی ایران معرفی شده است.

نمایشگاه عکس مرز سرگردانی جواد پورصمد

جواد پورصمد در سالیان اخیر نمایشگاه عکس « من زنده ام » با موضوع شرایط زیست محیطی و اقلیمی دریاچه ارومیه را که حکایت مرور بیش از سی وپنج ساله (۱۳۶۰ تا ۱۳۹۶) به این زیستگاه و جاذبه طبیعی داشت، در گالری میلان شهر ارومیه به نمایش گذاشته بود.

«مرز سرگردانی» جواد پورصمد ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۱ شهریور ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۱ مهرماه ۱۴۰۱ همه روزه به جز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از آثار عرضه شده این عکاس آذری در تهران دیدن کنند.
گالری دنا روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است.
گالری دنا در تهران، میدان فردوسی ، خیابان شهید سپهبد قرنی، بالاتر از خیابان طالقانی، کوچه سوسن، شماره ۴ واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایش عکس های «چشم‌اندازهایی علیه …» فروغ تاج
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «جلوه گاه رخ یار» در فرودگاه مهرآباد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست