1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس در نگارخانه طراحان آزاد

نمایشگاه عکس در نگارخانه طراحان آزاد

نمایشگاه عکس و ویدئوآرت در نگارخانه طراحان آزاد به همراه نمایشگاه‌های دیگری در نگارخانه‌های مهروا، هما و سرو این هفته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آثار ویدئوآرت و عکاسیهای مازیار مختاری از جمعه ۱۹ شهریور به مدت یک هفته در نگارخانه طراحان آزاد میدان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره ۵ برگزار ‌می‌شود.

مهروا نمایشگاه نقاشیهای فرناز ضابطیان و اوژن شیراوژن از جمعه، ۱۹ تا ۳۱ شهریور در نگارخانه مهروا به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی (شهید عضدی)، شماره ۳۸ درحال برگزاری است.

هما عکسهای مرتضی تیموری از جمعه، ۱۹ شهریور در نگارخانه هما افتتاح شده، این آثار منتخبی ازعکسهای دو سال اخیر وی هستند و با آنکه مستند نیستند اما می‌شود به موقعیتهای مکانی و زمانی آنها استناد کرد. این نمایشگاه تا ۲۵ شهریور به نشانی خیابان ولیعصر، بین ظفر و نیایش، کوچه بابک بهرامی، شماره ۵۸ ادامه دارد.

سرو نمایشگاه عکس احسان شاد با عنوان "همه تنها" از روز شنبه، ۲۰  بیست شهریور در نگارخانه سرو افتتاح می‌شود.
عکسهای کلوزآپ وطبیعت موضوع ششمین نمایشگاه احسان شاد است که 30 عکس رنگی با ابعاد ۳۰×40 در آن ارایه می‌شود.

احسان شاد متولد تهران است و عکاسی را از سال ۸۳ به صورت تجربی دنبال می‌کند. وی چند سالی است به عکاسی طبیعت می‌پردازد.این نمایشگاه تا پنج‌شنبه ۲۶ شهریور به نشانی فرهنگسرای سرو، خیابان ولیعصر(عج)، بالاتر از بوستان ساعی، کوی ساعی 2 ادامه دارد.

رضاعباسی نمایشگاه آثار خوشنویسی بهروز حکیمی با نام اسماء الحسنی پنجشنبه، ۲۵ شهریور در موزه رضا عباسی برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل تابلوهای خوشنویسی کلاژ است که به خط نستعلیق، ثلث، نسخ و کوفی هستند. حدیث کساء، بسم الله الرحمن الرحیم، نمونه خط حضرت محمد(ص) که از نامه آن حضرت به امیر بحرین که در موزه اسلامبول ترکیه نگهداری می‌شود و به خط نسخ کهن است، از جمله نمونه‌های آثار این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه تا ۳۱ شهریور هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ بعد از ظهر آماده بازدید است. علاقمندان می‌توانند به نشانی موزه رضا عباسی واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید‌خندان. پلاک ۸۹۲ مراجعه یا با شماره تلفن ۸۸۵۱۳۰۰۲- ۸۸۵۳۵۱۳۵ تماس بگیرند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست