1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش آثار شادی قدیریان و بهنام کامرانی در نگارخانه طراحان آزاد

نمایش آثار شادی قدیریان و بهنام کامرانی در نگارخانه طراحان آزاد

نمایشگاه گروهی عکس و مجسمه با آثاری از شادی قدیریان و بهنام کامرانی در نگارخانه طراحان آزاد برپا شد.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه گروهی عکس و مجسمه با آثاری از شادی قدیریان، بهنام کامرانی، شادی پرند، بهرنگ صمدزادگان، مهروا آروین، امیرعلی بشیری، حمیدرضا کرمی و ساره قمی از جمعه، دوم مهر به مدت یک هفته در نگارخانه طراحان آزاد واقع در خیابان فاطمی، میدان گلها، میدان سلماس، شماره ۵ برگزار شده است.

موسسه صبا

همچنین سومین جشنواره بین‌المللی نقاشی کودک جهان اسلام با موضوع "من و خدا و آروزهای من" از ۲۵ مهر در مجموعه فرهنگی هنری صبا افتتاح می‌شود.

در این دوره کودکانی از ۱۵ کشور جهان از جمله سوریه، بنگلادش، صربستان، آلمان، برونئی، آسیای میانه، کویت و..شرکت کرده‌اند.از بین ۸۵۰۰ اثر ۵۵۰ اثر به جشنواره راه یافته است که از ۴۰ اثر در قالب لوح سیمین و زرین قدردانی و کتاب جشنواره با عنوان "ترمه" مشتمل بر ۵۵۰ اثر داخلی و خارجی رونمایی می‌شود.این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری مکعب هنر، کمیسیون ملی یونسکو، کمیسیون ملی آیسسکو، وزارت امور خارجه و فرهنگستان هنر برگزار می‌شود.

هفت ثمر

مجسمه‌های گلاره مظفری از جمعه، دوم مهر در نگارخانه ماه مهر به نشانی خیابان مطهری، خیابان کوه نور، کوچه پنجم، شماره هشتم به نمایش گذاشته شد.

فرهنگسرای گلستان

۳۰ نقاشی از آثار شعیب کاشانی نیز به شیوه سورئالیسم و اکسپرسیونیسم از امروز، سوم مهر در فرهنگسرای گلستان به نمایش گذاشته می‌شود.علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند تا ۱۱ مهر به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان مراجعه کنند.

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست