1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «شور عاشور» در دلیجان

نمایشگاه عکس «شور عاشور» در دلیجان

نمایشگاه عکس «شور عاشور» میراکبر بهاری از روز یکشنبه ۲۲ اَمرداد در شهرستان دلیجان برپا می شود.
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۴۰ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر، دستاورد نگاه عکاس به آیین های مرسوم در شهرهای قم و دلیجان به نمایش گذاشته می شود.
در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس آورده شده: «زیبایی در نگاه و دید انسان ها است و نه در دیدنی ها. «زیبا بینی» هستی و حیات، هم آرامش می بخشد، و هم صلابت و پایمردی می آفریند و هم قدرت تحمل ناگواری ها را می افزاید.
 از این نگاه عاشورا همان گونه که زینب(س) فرمود: جز زیبایی نبود؛
نمایشگاه عکس «شور عاشور» فرصتی است برای به تصویر کشیدن جلوه هایی از زیبایی های عاشورا. از شهادت، ایثار و فداکاری، آزادگی و وفا، شجاعت و فتوّت، بصیرت و دلدادگی و ارادت مردمان این سرزمین به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) …»

پوستر نمایشگاه عکس «شور عاشور» میر اکبر بهاری
میراکبر بهاری متولد خرداد ماه سال ۱۳۴۶ و دانش آموخته مدیریت فرهنگی و کارشناسی عکاسی از دانشگاه فرهنگ و هنر استان قم است که از سال ۱۳۷۲ عکاسی را خودآموخته آغاز کرده و از سال ۱۳۸۴ به شکلی جدی تر به عکاسی پرداخته است.
اکبر بهاری که تا پیش از این با نمایشگاه های عکس: بازی های بومی محلی دلیجان، راز خون و ایثار، سوم خرداد و مهارت، ثبت هایی از خود را عرضه کرده بود این بار با نمایشگاه عکس میتند «شور عاشور» نمایشگاهی دیگر از هنر عکاسانه دیدن را به سوابق اجرایی و هنری خود افزوده است.

نمایشگاه عکس «شور عاشور» ساعت ۱۱ روز ۲۲ امرداد در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دلیجان گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۲۷ اَمرداد از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از عکس های به نمایش گذاشته شده دیدن کنند.
نگارخانه مرکز در شهر دلیجان، بلوار آیت ا.. نویسی، مرکز آموزش فنی حرفه ای واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
برگزیدگان هفتمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران
پسین
نمایشگاه عکس «دیار کهن» در شیراز

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست