1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «عکاسی جنگ طبیعت» در پل طبیعت تهران

نمایشگاه عکس «عکاسی جنگ طبیعت» در پل طبیعت تهران

نمایشگاه گروهی عکس «عکاسی جنگ طبیعت» از روز سه شنبه ۳خرداد ماه جاری در پل طبیعت تهران برگزار شده است.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که در ابتدای ورودی غربی معبر پل طبیعت حدفاصل بوستان حضرت ابراهیم(آب و آتش)و بوستان طالقانی برگزار شده است، تعدادی عکس برگزیده از عکاسان منتخب دفاع مقدس و سال‌های جنگ عراق و ایران همراه با اجرای موسیقی و نمایش هنری، با روش چاپ بر روی بنر در معبر عمومی و گذرگاه مردمی به نمایش گذاشته شده است.

پوستر نمایشگاه عکاسی جنگ طبیعت
اسامی عکاسان صاحب اثر در این مجموعه عکس عبارت است از: علی فریدونی، احمد علیزاده نوحی، علیقلی ضیایی، علی رضا جلیلی فر، ابوطالب امام، علی رضا شکاری، بهزاد پروین قدس، مرتضی خاکی، محسن رفیع نژاد، ساسان مویدی، مرتضی دهداری، یدالله حاج علیان، رضا محمدی و مارتین رومرز(عکاس هلندی).

نمایشگاه عکاسی جنگ طبیعت
در متن قاب نخست این نمایشگاه عکس که از سوی منطقه فرهنگی_گردشگری عباس آباد با همکاری انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس برگزار شده، آمده است:
چهل سال از آزادی شهر اسطوره ای خرمشهر از اشغال متجاوزین می گذرد و هر سال سوال همین است که چرا باید این پیروزی بزرگ را جشن بگیریم؟ سالگرد این پیروزی بزرگ همیشه یادآور این است که ما از مقاومتی بی‌نظیر پیروز بیرون آمدیم و نشانه‌هایش را برای قوت قلب و اطمینان خاطر نسل‌های آینده به خوبی حفظ می‌کنیم.
آثار به جامانده از اشغال عراق در جنوب و جنوب غرب ایران کماکان در کشور ما موجود است. طبیعت بی‌جان و جاندار زیبای جنوب و جنوب غرب کشورمان از این هجوم بی‌بهره نمانده و در طول جنگ و پس از آن جغرافیای جدیدی را برای ما شکل دادند که نگه داری بسیاری از این نشـانه هـا بـرای مـوزه مردمی مقاومت و دفاع در برابر دشمن به سبکی هنرمندانه بسیار ضروری است. موزه ای که در بسیاری از کشورهای دنیا نیز به آن عمل کرده و برخی از محیط زیست خود را برای شهادت در برابر متجاوز برای نسل آینده مومیایی کرده اند.
این نمایشگاه می خواهـد تقابـل سـه پدیده « عکاسی، جنگ و طبیعت » را بـا عـکـس هـای عکاسان ایرانی و خارجی در مقابل دیدگان شما قرار دهد تا حیرت هر بیننده‌ای را در مقابل تک تک قاب های خود برانگیزد.
نمایشگاه عکس «عکاسی جنگ طبیعت» از روز سه شنبه ۳خرداد ماه ۱۴۰۱ به نمایش گذاشته شده و تا پایان روز دوشنبه ۱۶خردادماه جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ پذیرای حضور علاقمندان و مردم رهگذر است.
پل طبیعت در: تهران، بزرگراه شهید حقانی، بوستان آب و آتش واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان نخستین جشنواره عکس کرفتو
پسین
عکاس هنرمند «مریم کاظم زاده» درگذشت+زمان مراسم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست