1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه عکس مظفر طاهری در کرمان

نمایشگاه عکس مظفر طاهری در کرمان

از سه‌شنبه بیست و یکم مهر ۸۸ نمایشگاه عکس مظفر طاهری در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برپاست.
در این نمایشگاه که به نوعی بدعتی در برگزاری نمایشگاه‌هاست و با عنوان تکرار یک نمایشگاه پس از بیست سال برگزار می‌شود، عکس‌های مظفر طاهری در نمایشگاه انفرادی سال ۱۳۶۸ وی، که در همین محل یعنی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار شده، به نمایش گذاشته می‌شود.
از بیست و چهارم شهریور تا بیست و چهارم مهر ۱۳۶۸ موزه پذیرای یکصد عکس که شامل پنجاه رنگی و پنجاه عکس سیاه و سفید در زمینه‌های معماری، ابنیه و آثار تاریخی کرمان، عاشورا در کرمان، کار و زندگی، طبیعت و دیدنی‌های محیط زیست از مظفر طاهری بود که این نمایشگاه اولین نمایشگاه انفرادی عکس وی و همینطور اولین نمایشگاه انفرادی عکس در سطح استان کرمان محسوب می‌شد.
در بیستمین سالگرد برگزاری آن و با توجه به تغییر فضای موزه، ۷۵ عکس از آن عکس‌ها به گونه‌ای دیگر در معرض تماشای عموم قرار می‌گیرد تا جوانان عزیز با فرم عکاسی در سالیان دور آشنا شوند و برای دیگر عزیزان نیز تجدید خاطره‌ای باشد.
افتتاحیه نمایشگاه ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه بیست و یکم مهر ۸۸ در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان برگزار می‌شود و جلسه نقد و گفتگو. نیز در ساعت ۱۶:۳۰ سه شنبه بیست و هشتم مهر ۸۸ درهمان محل برگزار می شود.
مظفر طاهری از سال ۱۳۷۸ به تدریس عکاسی در دانشکده هنر و معماری صبا، دانشگاه شهیدباهنر کرمان مشغول است.
پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست