1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس کوثر در بوستان ملت مشهد

نمایشگاه عکس کوثر در بوستان ملت مشهد

نخستین نمایشگاه انفرادی عکس کوثر توسط بانوی جوان فاطمه ریگی در نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد در حال نمایش است.
 به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس، فاطمه ریگی تعداد بیست قطعه عکس سیاه سفید و رنگی از تجربه های عکاسی از پرتره نگاری و طبیعت چهار فصل را با نگاهی مستند در اندازه ۳۰ در ۴۰ س.م به نمایش گذاشته است.
فاطمه (کوثر) ریگی متولد سال ۱۳۷۸ در مشهد و دانش آموخته مقطع کارشناسی معماری از دانشگاه آزاد اسلامی مشهد است.

فاطمه ریگی در گفت‌وگو با اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک پیرامون تجربه های عکاسی خود اظهار داشت: نخستین تجربه های عکاسی ام به دوران کنجکاوی های کودکانه و دانش اموری برمی گردد. آن زمان که دانش آموز مدرسه ابتدایی بودم و بعدتر با راهنمایی ها و تشویق های پدرم «اسحاق ریگی» که از مجربین عکاسی_تصویربرداری است توانستم دست گرفتن دوربین عکاسی را تجربه و از لذت عکاسی کردن برخوردار شوم.
نخستین عکس حرفه ای را که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته ام در سال ۱۳۸۷ ثبت کردم و در طی سالها از آموزش های اساتیدی چون: حمیدرضا گبلانی فر، ابراهیم بهرامی، نسرین شاه محمدی و نوشین وفادار بهره ها برده ام و از یکاسک ایشان سپاس‌گزارم.
علاقمندان می توانند تا پایان روز جمعه ۱۵ بهمن ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۸ از این نمایشگاه عکس در محل بوستان ملت دیدن کنند.
نگارخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام در مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «عکاسی: استعاره هایی از جنس چوب و …» در موسسه فرهنگی اکو
پسین
نمایشگاه گروهی عکس در حوزه هنری خراسان رضوی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست