1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «کودک بمان» یوسف سلیمی نمین در ارسباران

نمایشگاه عکس «کودک بمان» یوسف سلیمی نمین در ارسباران

نمایشگاه انفرادی عکس یوسف سلیمی نمین با عنوان «کودک بمان» از روز ششم بهمن ماه جاری در نگارخانه ارسباران گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در سومین نمایشگاه عکس این عکاس، تعداد ۱۵ قطعه عکس سیاه سفید در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر با موضوع کودک و نگاهی مستند به این موضوع، به نمایش گذاشته می شود.

یوسف سلیمی نمین متولد فروزدین ماه ۱۳۶۵ در تهران و دانش آموخته کارشناس ارشد رشته عکاسی و دارنده مدرک کارشناسی در رشته مدیریت است و عکس های به نمایش گذاشته ایشان دستاورد حمایت فرهنگ سرای ارسباران و مشارکت خانه عکس اقلیما است که توسط این عکاس جوان از منتخب نگاه و تجربه های عکاسی مستند این عکاس در سفرهای داخلی و خارجی او انتخاب و عرضه شده است.
در بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه عکس «کودک بمان» یوسف سلیمی نمین به عنوان عکاس آثار آورده است: کودکان به‌واسطه ی پاکی و معصومیت، همیشه مورد توجه؛ و سوژه ای جذاب برای هنرمند بوده اند، در این مجموعه سعی بر این بوده تا علاوه بر نشان دادن این معصومیت، مخاطبان بتوانند از طریق عکس وارد جهانی کودکانه و پاک شوند.
از این عکاس پیش‌تر از این نیز شاهد برگزاری دو عنوان نمایشگاه عکس با عناوین: نمایشگاه عکس سینمای جنگ در موزه سینما/ مهرماه ۱۴۰۱ و صداستانگاه شهر تهران(مشترک با محمدصادق دهقانی) در بوستان گفتگو/امرداد ۱۴۰۱ بوده‌ایم.
نمایشگاه عکس «کودک بمان» یوسف سلیمی نمین ساعت  ۹ صبح روز پنج شنبه ۶بهمن ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ تا ۱۸ از عکس های عرضه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری شماره دو ارسباران در تهران، خیابان شهید دکتر عای شریعتی، خیابان جلفا، فرهنگسرای ارسباران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس سومین رویداد ملی آوای گاز خلیج فارس گشایش یافت
پسین
یادداشت ساعد نیک ذات:‬ برای دوربین عکاسی ام

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست