1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس حیات وحش «صابر سلیمی» در جلفا

نمایشگاه عکس حیات وحش «صابر سلیمی» در جلفا

نمایشگاه عکس حیات وحش و طبیعت منطقه آزاد ارس از نگاه «صابر سلیمی علمداری» در شهرستان جلفا در حال نمایش است.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک نخستین نمایشگاه عکس انفرادی صابر سلیمی علمداری از طبیعت و حیات وحش منطقه ارس، با حمایت معاونت فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد ارس در شهرستان جلفا در حال برگزاری است.
نمایشگاه عکس حیات وحش صابر سلیمی در جلفا

این نمایشگاه عکس که دستاورد نگاه پنج سال اخیر عکاس است دربرگیرنده تعداد ۲۸ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ س.م و ۱۰۰ در ۷۰ سانتی متر از طبیعت و مناظر و همچنین گونه های مختلف پرندگان و جانوران جغرافیای منطقه ارس و مناطقی چون: کنار ارس و ارتفاعات ییلاقی و ییلاقات منطقه این شهرستان استان آذربایجان شرقی می‌باشد که با مساعدت و حمایت روابط عمومی منطقه آزاد ارس در محل حمام تاریخی شهر جلفا برگزار شده است.
صابر سلیمی علمداری متولد اسفند ماه سال ۱۳۵۶ و دانش آموخته تجربی هنر عکاسی است که نزدیک به یک دهه است که علاقمندانه عکاسی طبیعت و عکاسی حیات وحش بومی منطقه را دنبال می کند و در این نمایشگاه ۲۴ گونه جانوری از جمله: قوچ ارمنی، شغال جلفا، کبک و پرندگان آبگیر را به نمایش گذاشته است. 

این نمایشگاه عکس روز گذشته شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ گشایش یافته و علاقمندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ همه روزه در طی روزهای هفته از عکس های ارایه شده در این مجموعه دیدن کنند.
حمام تاریخی شهر جلفا در آذربایجان شرقی، شهرستان جلفا، کنار ساختمان گمرک قدیم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «عکاسی معاصر و نظریه» چاپ و منتشر شد
پسین
نوروز سال ۱۴۰۲رسید و…(گزارش عملکردسالانه + اسامی همراهان)

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست