1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس حیات وحش «عباس علیزاده» در رشت

نمایشگاه عکس حیات وحش «عباس علیزاده» در رشت

نمایشگاه عکس حیات وحش با عنوان «حیات ما» آثار عکاسی عباس علیزاده از روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه جاری در خانه فرهنگ گیلان برگزار می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عباس علیزاده با نمایش ۲۵ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گونه های متفاوتی از انواع پرنده های بومی و مهاجر استان همچون: میش مرغ، حواصیل شب و طاووسک پرداخته است.

در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه عکس به قلم عکاس آمده است: 
«عکاسی خودآموخته‌ام که از سال ۱۳۸۳ عکاسی را مشتاقلنه تجربه می‌کنم و‌ چون صدایی آرامتر از طبیعت نیافتم راهی طبیعت شدم، تا شاید! بتوانم با طبیعت خودم بیشتر آشنا شوم.
آرامشی را که در عکاسی حیات وحش دیدم در کمتر جای دیگری یافتم، صداقت و سکوتی که در نظم این جهان به شکل عیان و مکتومی نهفته و پیش چشم اهل نظر و سفر و بینش عیان‌تر از عیان است
مجموعه عکس‌های ارایه شده در نمیشگاه عکس «حیات ما» دستاورد یک دهه تحقیق و سفر و سعی عکاسانه در حوزه عکاسی از حیات وحش است، با این امید که آرامش را از جان طبیعت بر لوح امین عکس به جان بیننده ارمغان آورد.»

عباس علیزاده متولد ۱۳۶۹ در شهر رشت و دانش آموخته کارشناسی معماری است و با وجود تجربه و علاقمندی به عکاسی در دهه هشتاد، از سال ۱۳۹۱ کار عکاسی را به شکل جدی‌تری دنبال می کند.
از این عکاس جوان پیش‌تر نیز شاهد نمایشگاه عکس «در همین حوالی» با نگاهی به موضوع مستند اجتماعی در سال ۱۳۸۹ در مجتمع خاتم الانبیاء شهر رشت بوده ایم.

نمایشگاه عکس «حیات ما» ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۶ خرداد ماه در محل خانه فرهنگ گیلان گشایش یافته و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز ۱۹ خرداد ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.
خانه فرهنگ گیلان در استان گیلان، شهر رشت، ساغریسازان، بن بست سمیعی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
یادداشت «سحر مختاری» بر عکسی از «مریم کاظم زاده»
پسین
عذرخواهی از کیارنگ علایی و یک پیام برای جامعه عکاسی ایران

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست